عصر خودرو

پس از ۹۵ روز کاری رقم خورد

رکورد شکنی ارزش معاملات فرابورس ایران

عصر بازار- در روز جاری ارزش معاملات فرابورس از رقم ۵ هزار و ۹۹۶ میلیارد ریال فراتر رفت و آیفکس رشد ۱۰ واحدی را ثبت کرد.

رکورد شکنی ارزش معاملات فرابورس ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، امروز 19 بهمن‌ماه در بازار فرابورس ایران 514 میلیون ورقه بهادار در 42 هزار و 651 نوبت به ارزش 5 هزار و 996 میلیارد و 900 میلیون ریال خرید و فروش شد.
    معامله‌گران، بیشترین حجم معاملات امروز خود در بازار سهام را به داد و ستد 61 میلیون و 800 هزار سهم پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان اختصاص دادند و بیشترین ارزش معاملات به میزان 180 میلیارد و 990 میلیون ریال نصیب برق عسلویه مپنا شد.
    آیفکس امروز همانند روزهای گذشته روند صعودی خود را ادامه داد و رشد 10 واحدی معادل 1.26 درصدی را ثبت کرد و به عدد 815.28 واحد رسید.
    بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به سهام توسعه و عمران کرمان و بانک سرمایه بود و در سوی دیگر بازار هم هلدینگ خاورمیانه، بیمه نوین و بیمه سامان با بیشترین افت قیمت روبرو شدند.
    طبق این گزارش، در روز جاری اوراق تسهیلات مسکن در تمامی نمادها با رشد قیمت مواجه و در بازه 854 تا 896 هزار ریال دست به دست شد.
    در بازار ابزاهای نوین مالی، صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه آینده روشن با معامله 2.7 میلیون سهم بیشترین حجم معاملات ETF را از آن خود کرد؛ ضمن آنکه اوراق مشارکت مسکن مهر یک روز پس از گشایش نماد با داد و ستد 3 میلیون ورقه بهادار، بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت و پس از آن اسناد خزانه اسلامی متعلق به شرکت تولید برق توس مپنا در نماد "اخزا44" با ارزش 789 میلیارد ریال فروخته شد و رده دوم را از آن خود کرد.
    همچنین معاملات 216 میلیارد ریالی در نماد "اخزا5" در سومین نماد در بازار اوراق با درآمد ثابت به لحاظ ارزش معاملات بود.
    علاوه بر این، 3 میلیون و 190 هزار واحد سرمایه گذاری صندوق آرمان آتی کوثر در بازار سوم پذیره‌نویسی شد و این پذیره نویسی تا چهارشنبه ادامه خواهد یافت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها