عصر خودرو

همزمان با سی‌و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

مدیرعامل بانک صادرات ایران نشان عالی مدیر سال را دریافت کرد

عصر بازار- ​نشان عالی مدیر سال ١٣٩٤به لل‍ه‌گانی، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بانک صادرات ایران اعطا شد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران نشان عالی مدیر سال را دریافت کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در آیینی که همزمان با ایام الله دهه دفجر در محل سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد نشان عالی مدیر سال  به مدیر عامل  بانک صادرات ایران  اهداء شد.

    در بخشی از متن  لوح دبیرخانه اجلاس به مدیرعامل بانک صادرات ایران آمده است: «این لوح تقدیر بی‌شک با اتکای جنابعالی به خداوند متعال و بهره‌گیری از دانش، تخصص و تعهد مدیریت حاصل گردیده است. کسب این افتخار بزرگ نه تنها برای آن مجموعه مایه مباهات بوده بلکه برگ زرین و درخشان دیگری را در کارنامه افتخارات کشور عزیزمان به ارمغان آورده است.»
    این آیین به همت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد و بر اساس مدارک و مستندات ارائه شده این لوح  و نشان عالی ، اسماعیل لـله گانی شایسته دریافت این نشان گردید.
    در این اجلاس که با حضورشخصیت های سیاسی ، فرهنگی و جمعی از  مدیران ارشد سازمان‌ها و نهادهای خصوصی و دولتی و همچنین جمعی از مدیران و کارشناسان بانک صادرات ایران و در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، مباحثی همچون چگونگی مدیریت نوین، نقش مدیریت در شکل‌گیری نظام‌های اقتصادی و سیاسی کشور، نظام ارزیابی و شاخصه‌های اجرایی مدیریت در کشور مورد بررسی قرار گرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها