عصر خودرو

نایب رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا:

صادرات طلا و جواهر بعد از برجام می‌تواند جایگزین نفت شود

عصر بازار- نایب رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا گفت: ایران از نظر فناوری با مشکلی روبرو نیست و تنها چالشی که در حال حاضر در مقابل این صنعت قرار دارد، صادرات و واردات سنگ های قیمتی و برخی ابزارآلات است که با برداشته شدن تحریم این مشکل حل می‌شود.

صادرات طلا و جواهر بعد از برجام می‌تواند جایگزین نفت شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، منصور نامداری زندی با بیان این که بهترین و جدیدترین تکنولوژی های صنعت طلا و جواهر در ایران وجود دارد، افزود: ایران از نظر فناوری و شیوه های جدید صنعت با مشکلی روبرو نیست و تنها چالشی که در حال حاضر در مقابل این صنعت قرار دارد، صادرات و واردات سنگ های قیمتی و برخی ابزارآلات است که با برداشته شدن تحریم بسیاری از مشکلات ما حل می‌شود.

    وی درباره مهم ترین کشورهای هدف صادراتی گفت: مهم ترین صادرات ما به کشورهای امارات،دبی،عمان،ترکیه و افغانستان صورت می‌گیرد و کشورهای حوزه خلیج فارس نیز پتانسیل بالایی برای مصرف مصنوعات طلای ایرانی دارند.

    نامداری زندی با اشاره به برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی طلا،نقره، جواهر ،ساعت و صنایع وابسته اظهار کرد: این نمایشگاه از تاریخ 27تا30بهمن ماه در محل نمایشگاه های بین المللی برگزار می‌شود که به معرفی بخشی از توانمندی های تولیدی، صادراتی و خدماتی کشورمان در این صنعت می‌پردازد .

    نایب رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های عنوان کرد: امیدواریم این نمایشگاه بتواند به بخشی از اهداف بلندمدت و کوتاه مدت دست یابد و آشنایی تولیدکنندگان، صادرکنندگان و ارائه کنندگان خدمات با محصولات و ماشین آلات و تکنولوژی های و فناری های نوین در این صنعت ، معرفی محصولات تولیدی و فناوری های داخلی ،دسترسی به سلایق مصرف کنندگان داخلی و خارجی و ایجاد رقابت در تولید،صادرات و خدمات از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه است.

    وی با بیان اینکه هشتمین نمایشگاه بین المللی طلا،نقره، جواهر ،ساعت و صنایع وابسته توسط اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی و شرکت سپنتاس کیش با اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت و با همکاری شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود گفت: تولید مصنوعات صادرات محور از مهم ترین اهدافی است که به دنبال آنیم.

    مدیر هشتمین نمایشگاه بین المللی طلا،نقره، جواهر ،ساعت و صنایع وابسته با بیان اینکه در این نمایشگاه از کشورهای ایتالیا، چین،ترکیه و احتمالا انگلستان شرکت می کنند گفت: با برگزاری نمایشگاه این پیام را می‌دهیم که تولیدات ما با نوع خارجی قابل رقابت بوده و ظرفیت های بسیار بالایی داریم.

    وی همچنین بابیان اینکه باید از تولید کنندگان حمایت شود که با این کار خودبخود جلوی قاچاق و ورود مصنوعات قاچاق گرفته می شود گفت: نمی توان به طور کامل جلوی قاچاق طلا را گرفت و تنها راهکار این است که از تولید کننده حمایت شود.

    مدیر هشتمین نمایشگاه بین المللی طلا،نقره، جواهر ،ساعت و صنایع وابسته در عین حال بیان کرد: تا زمانی که دولت به تولیدکنندگان کمک نکند همچنان مصنوعات طلا به صورت قاچاق وارد می شود و تا زمانی که زمینه‌ای برای تبلیغ کالاها و مصنوعات طلای ایرانی نداشته باشیم و فروشندگان و تولیدکنندگان به راحتی نتوانند اجناس خود را تبلیغ کنند، نمی توانیم موفق شویم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها