عصر خودرو

معامله ۶۹ هزار تن انواع کالا در روز یکشنبه

عصر بازار- روز یکشنبه ۱۸ بهمن ماه، درمجموع ۶۹ هزار و ۱۶۴ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۸۸۲ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت.

معامله ۶۹ هزار تن انواع کالا در روز یکشنبه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران،در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی در این روز 22 هزار تن انواع لوب کات از تولیدات شرکت های پالایش نفت تهران، پالایش نفت تبریز و پالایش نفت بندرعباس به ارزش بیش از 93 میلیارد ریال معامله شد.

    علاوه بر این تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران در این روز شاهد معامله 10 هزار تن وکیوم باتوم،3 هزار و 600 تن انواع قیر، 112 تن انواع مواد پلیمری و 38 تن انواع مواد شیمیایی بود.
    همچنین، 16 هزار تن انواع قیر در تالار صادراتی بورس کالای ایران داد و ستد شد.
    بر اساس این گزارش،13 هزار و 890 تن انواع مس، 2هزار و 200 تن سبد میلگرد، 140 تن سولفور مولیبدن، 9 تن کنسانتره فلزات گرانبها در تالار محصولات صنعتی و معدنی معامله شد.
    این گزارش حاکی است، تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز شاهد معامله 25 تن شکر سفید و یک هزار و 150 تن خرمای کبکاب بود. 131 تن ذرت خوزستان موجودی انبارهای وحدت و توسعه کشت شوش به ارزش بیش از 834 میلیون ریال در قالب گواهی سپرده کالایی داد و ستد شد.

    برچسب ها