عصر خودرو

تکرار وعده نخ‌نمای واگذاری سرخابی‌ها، ‌این‌بار سال ۹۹

عصر بازار- معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اولویت ما در سال ۹۹ است که باید تا پایان سال انجام شود.

تکرار وعده نخ‌نمای واگذاری سرخابی‌ها، ‌این‌بار سال ۹۹
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، مهدی علی‌نژاد در گفتگو با شبکه خبر درباره واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی گفت: ما جلسات متعددی داشتیم، اما برای واگذاری باید زیرساخت‌ها فراهم می‌شد، بدهی‌ها و سرمایه‌ها مشخص می‌شد. البته بخشی هم به وزارت ورزش به افزایش سرمایه‌های این دو باشگاه کمک کرد، در واگذاری دو ورزشگاه که سند آن‌ها به استقلال و پرسپولیس زده شد.

    معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: همچنین باید برند سرخابی‌ها قیمت گذاری می‌شد و حسابرسی آن‌ها در مجمع به تصویب می‌رسید که این کار‌ها اسفندماه انجام شد. اولویت وزارت ورزش این است در سال 99 فرایند کار به اتمام برسد و با کمک وزارت اقتصاد دارایی و بخش خصوصی سازی سرخابی‌ها خصوصی شوند.

    وی تاکید کرد: واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اولویت ما در سال 99 است که باید تا پایان سال انجام شود. یک سری موانع هم برطرف شده است. اگر ارکان دیگر که باید همکاری کنند، می‌توانیم این دو باشگاه را واگذار کنیم.

    معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش درباره تغییرات مدیران عامل سرخابی‌ها تصریح کرد: بخش عمده مجمع استقلال و پرسپولیس را وزارت ورزش تشکیل می‌دهد، طبیعی است هیئت مدیره را وزارت ورزش منصوب می‌کند و آن‌ها مدیرعامل را مشخص می‌کنند. قطعاً ما هم دنبال ثبات مدیریتی هستیم، اما گاهی اوقات اختلافاتی بین مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره پیش می‌آید که در نهایت جابجایی اتفاق می‌افتد. ما تلاش می‌کنیم این اختلافات کمتر شود، اما اجتناب ناپذیر است.

    برچسب ها