عصر خودرو

آغاز دوره معاملات قرارداد اختیار معامله خرید و فروش سهام بانک ملت

عصر بازار- دوره معاملاتی قراردادهای اختیار معامله خرید و فروش سهام بانک ملت برای سررسید اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ در بازار مشتقه بورس اوراق بهادار تهران آغاز شد.

آغاز دوره معاملات قرارداد اختیار معامله خرید و فروش سهام بانک ملت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، دوره معاملاتی قرارداد های اختیار معامله خرید و فروش سهام بانک ملت (وبملت) برای سررسید اردیبهشت‌ماه 1399 در بازار مشتقه بورس اوراق بهادار تهران آغاز شد.

    در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع کلیه فعالان بازار سرمایه می‌رساند، دوره معاملاتی قراردادهای اختیار معامله خرید و فروش بر روی سهام بانک ملت (وبملت) در سررسید اردیبهشت‌ماه 1399، از روز یکشنبه 10 فروردین 99 در بازار مشتقه بورس اوراق بهادار تهران آغاز می‌شود.

    معاملات مربوط به این قراردادها تنها به صورت برخط بوده و صرفاً از طریق کارگزارانی که مجوز معاملات برخط در این بازار را دارا باشند، قابل انجام است.

    همچنین با توجه به راه اندازی سامانه مدیریت ریسک و امکان محاسبات وجوه تضمین براساس «ضوابط وجه تضمین قرارداد اختیار معامله در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران»، اتخاذ موقعیت باز فروش در قراردادهای اختیارمعامله، به شرط کفایت وجوه تضمین، برای تمامی فعالان بازار سرمایه امکان پذیر شد.

    اطلاعات مربوط به نماد قراردادهای اختیار معامله خرید و فروش بر روی سهام بانک ملت (وبملت) در سررسید اردیبهشت ماه 1399، به شرح جدول پیوست+  آغاز معاملات اختیار خرید و فروش وبملت  + است.

    برچسب ها