عصر خودرو

مدیرعامل ایرباس:

همکاری ایران با ایرباس همکاری با اروپاست

عصر بازار- مدیرعامل شرکت هواپیماسازی ایرباس با اشاره به این نکته که ایرباس یک کمپانی کاملا اروپایی است گفت: ما می‌خواهیم سهمی در برقراری روابط اقتصادی ایران با کشورهای اتحادیه اروپا داشته باشیم.

همکاری ایران با ایرباس همکاری با اروپاست
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، توماس آندرس که در راس شرکتی جای دارد که متشکل از متخصصانی از آلمان، اسپانیا، چین و بریتانیا به مرکزیت فرانسه است، گفت: من لازم می‌بینم که دو نکته را بیان کنم: اول این‌که ایرباس یک شرکت کاملا اروپایی است. یعنی شراکت با ایرباس به معنی شراکت با آلمان، فرانسه، بریتانیا و ایتالیا است. این مساله مهم است زیرا به عنوان یک شرکت بزرگ اروپایی می‌خواهیم سهمی در برقراری روابط اقتصادی با ایران و کشورهای اتحادیه اروپا داشته باشیم.

    این مدیر آلمانی گفت: نکته دوم این که فروش هواپیما، آموزش خلبانان، کمک در نگهداری هواپیما، مدرن‌سازی سیستم هدایت پرواز، همگی مسایل مهمی هستند، اما دید ما دید بلندمدت است. ما روی این موضوع تمرکز می‌کنیم که چه کمکی می‌توان از لحاظ فنی و مهارتی انجام داد. هدف ما تشویق جوانان به فعالیت در زمینه هوانوردی است و توجه ما بر همکاری‌های اجتماعی و توسعه توانمندی جوانان متمرکز شده است.

    براساس گزارش وزارت راه و شهرسازی، وی افزود: بنابراین ایرباس و ATR تنها برای فروش هواپیما اینجا نیستند بلکه هدف ما ایجاد رابطه‌ای پرثمر و پایدار است و بعد از اعلام برداشته شدن تحریم‌ها، مسایل دشواری همچون تامین مالی را پیش رو داریم که همانطور که بیان شد برای آن راه حل‌هایی داریم. بنابراین، این امر نقطه شروع ایجاد رابطه‌ای مستحکم و پرثمر با ایران، ایران ایر و سایر شرکت‌ها است و همچنین در زمینه روابط اجتماعی میان کشورهایمان که امید داریم بتوانیم استعداد جوانان ایرانی را برای آینده صنعت هوایی شکوفاتر کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها