عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

کسب ۲۰۶۰ میلیارد ریال سود انباشته "وصنعت" طی یکسال

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۴ مبلغ ۷۹۲ میلیارد و ۱۶۸ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲۶۴ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

کسب ۲۰۶۰ میلیارد ریال سود انباشته "وصنعت" طی یکسال
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن صورت های مالی یکساله منتهی به 30 آذر ماه 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش ، "وصنعت" در سال مالی یاد شده مبلغ 666 میلیارد و 749 میلیون ریال درآمد حاصل از سرمایه گذاری و فروش سرمایه گذاری داشت که با کسر هزینه های عمومی،اداری و افزوده شدن درآمدهای عملیاتی به آن، سود عملیاتی دوره به مبلغ 790 میلیارد و 208 میلیون ریال رسید.

    به سود عملیاتی دوره نیز درآمدهای متفرقه افزوده شد و سود خالص دوره به مبلغ 792 میلیارد و 168 میلیون ریال بدست آمد و بر این اساس مبلغ 264 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال افزوده شد و در نهایت مبلغ دو هزار و 60 میلیارد و 591 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها