عصر خودرو

صندوق ضمانت تعاون وثیقه وام تعاونی‌ها را عهده‌دار می‌شود

عصر بازار- معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ایجاد صندوق ضمانت تعاون به منظور تضمین وثیقه وام های شرکت های تعاونی و همکاری با بانک های توسعه تعاون برای توسعه طرح های تولیدی و خدماتی خبر داد.

صندوق ضمانت تعاون وثیقه وام تعاونی‌ها را عهده‌دار می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، سید حمید کلانتری در حاشیه همایش سیاست ها و ظرفیت های صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاونی در پساتحریم، که در قشم برگزار شد، افزود: صندوق ضمانت وام های تعاونی ها و معاملات بین تعاونی ها را تضمین می کند تا تبادلات بین تعاونی ها با اطمینان بیشتری انجام شود.

    وی ارایه وثیقه بانکی را از بزرگترین مشکلاتی تعاونی ها برای دریافت تسهیلات دانست و گفت: صندوق ضمانت از این پس با توجه به نوع تعاونی ها و شرایط آن، نسبت به تضمین وام ها اقدام می کند.

    معاون تعاونی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: تفاهمنامه ای بین بانک توسعه تعاون و صندوق توسعه تعاون امضاء شده است که بر اساس آن بانک، دو برابر سپرده صندوق ضمانت نزد بانک توسعه تعاون را به تعاونی ها در قشم پرداخت می کند.

    وی پرداخت تسهیلات ارزانتر برای تعاونی ها را از جمله اهداف ایجاد صندوق تعاون برشمرد و افزود: 90 میلیارد ریال تسهیلات از طریق این صندوق ضمانت پرداخت شده است و امیدواریم این میزان به دو هزار میلیارد ریال افزایش یابد.

    کلانتری با بیان اینکه 25 هزار تعاونی کشاورزی و 50 هزار تعاونی تولیدی در کشور فعالیت می کنند، افزود: در شرایط پساتحریم به دنبال جذب سرمایه گذاران بیشتر برای تقویت این حوزه و توسعه اقتصادی کشور هستیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها