عصر خودرو

چینی‌ها باعث افزایش قیمت طلا شدند!

عصر بازار- رئیس اتحادیه طلا و جواهر دلایل افزایش ناگهانی قیمت سکه را تشریح کرد و گفت: سال جدید در کشور چین منجر به تقاضای شدید در بازار طلا شده و همین موضوع تاثیراتی را در بازار جهانی طلا و کشور ما داشته است.

چینی‌ها باعث افزایش قیمت طلا شدند!
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، محمد کشتی‌آرای با بیان اینکه قیمت سکه در حال حاضر در مقایسه با ابتدای صبح افزایش یافته است، اظهار کرد: ایجاد تقاضا از مهمترین عوامل افزایش قیمت سکه است. از طرفی با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال طبیعی است که در بازار داخلی نیز تقاضا افزایش یابد.

    کشتی‌آرای در عین حال بیان کرد: در مقایسه با ماه گذشته قیمت سکه نوسان دارد و در حال حاضر از رکود خارج شده است.

    وی ادامه داد: یکی از دلایل افزایش قیمت سکه نیز منفی بودن شاخص‌های اقتصادی آمریکا و کاهش ارزش دلار است که از روز گذشته آغاز شده و تاثیرات خود را امروز نشان داد.

    بر اساس این گزارش، دلار آمریکا در بازار امروز - شنبه - با روند کاهشی نسبت به آخر هفته گذشته 3598 تومان عرضه می‌شود و سکه تمام طرح جدید با افزایشی 20 هزار تومانی نسبت به روز‌ پایانی هفته‌ اخیر، به بیش از 980 هزار تومان رسیده است و هر گرم طلای 18 عیار به 100 هزار تومان نزدیک شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها