عصر خودرو

کوتاه از کدال؛

جدیدترین اخبار شرکت های غذایی و سیمانی منتشر شد

عصر بازار- ولبهمن پیش بینی سود سال مالی ۹۵ را مبلغ ۳۷۳ ریال اعلام کرده که نسبت به پیش بینی سود سال مالی ۹۴ حدود ۱۱ درصد رشد داشته است که ناشی از افزایش پیش بینی فروش خودرو بوده است.

جدیدترین اخبار شرکت های غذایی و سیمانی منتشر شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، دانا پیش بینی سود خود را از 89 ریال به 120 ریال افزایش داد و دلایل آن را تعدیل سود حاصل از تسویه ارز دارایی ها و بدهی های ارزی، تعدیل درآمد حق بیمه با توجه به عملکرد 9 ماهه و تعدیل خسارت پرداختی با توجه به عملکرد 9 ماهه عنوان کرده است.

    "اتکام" در سه ماه نخست سال مالی 95 مبلغ 67 ریال سود برای هر سهم شناسایی کرده است. این شرکت برای سال مالی 95 مبلغ 249 ریال سود پیش بینی کرده است.

    روز چهارشنبه یکی از تجهیزات وابسته به کمپرسور گازی واحد تصفیه هیدروژنی فراورده های تقطیر پالایشگاه شاوان که از جمله واحد های جدید الاحداث بود بدلیل آتش سوزی از مدار خارج شد ولی شرکت اعلام کرده بزودی تعمیر شده و این موضوع تاثیری بر پیش بینی سود شرکت ندارد.

    سیمان شاهرود پیش بینی سود هر سهم را مبلغ 122 ریال اعلام کرده و طی 9 ماه61 ریال معادل 50 درصد آن را پوشش داده است.  کاهش صادرات به روسیه و کاهش صادرات به کشورهای همسایه سبب کاهش سود شرکت شده است.

    "غشهد" برای سال مالی 94 مبلغ 287 ریال زیان پیش بینی کرد و طی 9 ماه همه آن را شناسایی کرد. باعنایت به تولید و فروش کنستانتره که تقریبا از پایان شهریور ماه آغاز و در شش ماهه دوم سال صورت میگیرد، بودجه شرکت در آن زمان تحقق پیدا خواهد کرد. توضیح اینکه در خصوص فروش موتور ژنراتورهای تولید برق مذاکرات جدی در حال انجام است.

    "غمینو" برای سال مالی 94 مبلغ 630 ریال سود پیش بینی کرده و طی 9 ماه مبلغ 416 ریال سود برای هر سهم شناسایی کرده و 64 درصد بودجه را پوشش داده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها