عصر خودرو

شهردار: ترمیم حفاری های نوار گاز در خاش آغاز شد

عصر بازار- شهردار خاش گفت: در کنار اجرای عملیات ضد عفونی شهر با تلاش بی وقفه کارگران شهرداری کار ترمیم آسفالت معابر و حفاری های نوار گاز در نقاط مختلف این شهر آغاز شد.

شهردار: ترمیم حفاری های نوار گاز در خاش آغاز شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از ایسنا، عبدالمجید تمندانی ضمن تشکر از همکاری و صبر و شکیبایی شهروندان در بارندگی های اخیر، بویژه خسارت و تخریب زیرسازی حفاری های گاز با حجم شدید بارش و تگرگ بیان کرد: با تلاش همکاران ما کار لکه گیری و ترمیم معابر، بویژه حفاری های گاز در راستای بهبود وضعیت خیابانهای سطح شهر و جلب رضایت شهروندان در حال انجام است.

    وی ادامه داد: خدمات رسانی بهینه و کسب رضایتمندی شهروندان از اولویت های شهرداری خاش برای بهبود چهره عمومی شهر می‌باشد.

    تمندانی افزود: مرحله جدید عملیات لکه گیری و ترمیم معابر شهر خاش با اتمام بارندگی آغاز شده و پس از بارش اخیر با توجه به حجم بالای آب خسارت شدیدی به تاسیسات و زیرساخت های شهری در خاش وارد شد که شهرداری ترمیم حفاری گاز را در مرکز و محلات مختلف شهر خاش آغاز کرده است.

    وی با تاکید بر تاثیرگذاری رعایت استانداردها و کیفیت در پروژ های شهری در ایجاد شهری زیبا، اظهار داشت: با توجه به هدایت آب های سطحی و آب بارندگی در بارش های آینده، اجرای عملیات جدول گذاری در معابر سطح شهر با جدیت و فوریت در حال انجام می باشد و شهرداری خاش با تلاش مستمر و با همیاری شورای اسلامی شهر، با استفاده از تمامی امکانات موجود و با به کار گیری تمامی نیروهای خود سعی در جلب رضایت همشهریان دارد.

    تمندانی ترمیم حفاری و جدول گذاری معابر در محلات را از مطالبات جدی شهروندان از شهرداری برشمرد و از شهروندان در بارش پیش رو خواست در صورت بروز مشکل در حفاریها جهت خدمات دهی  با شماره 125 آتش نشانی تماس بگیرند.

    وی با اشاره به برنامه های شهرداری خاش در نوروز امسال و شرایط خاص با شیوع ویروس کرونا گفت: شهرداری خاش جهت مقابله با این ویروس بی وقفه در دو شیفت با اکیپ های مجهز اقدام به ضد عفونی معابر و اماکن عمومی، مذهبی، بهداشتی و ورزشی نموده است.

    شهردار خاش ادامه داد: با اعلام مراجع ذیصلاح مبنی بر انتشار ویروس کرونا  در استان با تمام امکانات خود به منظور پیشگیری از انتشار این ویروس با اولویت اماکن و فضاهای عمومی به میدان آمدیم  و شهرداری ضد عفونی کردن شهر را در دستور کار خود قرار داده است.

    وی خاطرنشان کرد: در این راستا شهرداری خاش  برای آرامش خیال شهروندان اقدام به ضد عفونی کردن مساجد، ایستگاهها و بدنه تاکسی ها، پارک ها، وسایل بازی کودکان و فضا های عمومی شهر و ورود و خروجی های شهر و ادارات کرده است.

    شهردار خاش گفت: در تلاشیم که فضای عمومی شهر را عاری از این ویروس کنیم تا شهروندان خاش جهت امور ضروری بدون نگرانی با رعایت نکات بهداشتی در سطح شهر رفت و آمد کنند.

    برچسب ها