عصر خودرو

دومین یارانه کرونا چه زمانی پرداخت می‌شود؟

عصر بازار- پس از پرداخت اولین یارانه کرونا در روزهای پایانی اسفند ماه سال ۹۸، برخی مردم منتظر مراحل بعدی این حمایت دولت هستند.

دومین یارانه کرونا چه زمانی پرداخت می‌شود؟
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تجارت‌نیوز، چهارشنبه 28 اسفند ماه سال 98 اعلام شد که اولین یارانه کرونا واریز شده است.

    در این روز در برنامه خبری شبکه خبر اعلام شد که این وجوه شب گذشته به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.

    پیش از این، محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه‌وبودجه اعلام کرده بود که کمک بلاعوض 200 تا 600 هزار تومانی برای سه میلیون نفر از خانواده‌هایی که شناسایی شده‌اند و از کم درآمدترین اقشار جامعه هستند در ساعت 24 روز سه‌شنبه واریز می‌شود.

    بنابراین یارانه کرونا به خانواده‌های یک نفره 200 هزار تومان؛ دو نفره، 300 هزار تومان؛ سه نفره، 400 هزار تومان؛ چهار نفره، 500 هزار تومان و پنج نفره و بیشتر 600 هزار تومان واریز شده است.

    پس از این مرحله در حالی که هنوز برای خیلی از مردم مبهم است که چه کسانی و چطور برای دریافت این یارانه شناسایی شده‌اند، برخی هم منتظر اعلام جزییات مرحله دوم این پرداخت هستند. تعدادی از کامنت‌های مخاطبان تجارت‌نیوز در این باره را در گزارش «یارانه کرونا امشب واریز می‌شود» می‌توانید بخوانید.

    با این حال هنوز هیچ مقام مسئولی در این مورد زمان دقیقی را اعلام نکرده اما 25 اسفند ماه امسال حسن روحانی، رئیس جمهور گفته بود: به این افراد در چهار نوبت یک بسته حمایتی پرداخت می‌شود، اولین بسته تا پایان هفته جاری و سه بسته دیگر در ماه‌های بهار سال 99 پرداخت خواهد شد که مبلغ آن از 200 تا 600 هزار تومان است و اطلاعات دقیق آن را سازمان برنامه‌وبودجه و وزارت کار برای مردم تبیین می‌کند.

    بنابراین پس از فرا رسیدن بهار سال 99 مردم منتظر خواهند ماند تا پایان خرداد ماه سال 99 سه بسته دیگر ابتدا جزییاتش اعلام و سپس این مبالغ پرداخت شوند.

    برچسب ها