عصر خودرو

تا نیمه اول اسفند صورت می‌گیرد

میزبانی پنج کشور از هیات‌ تجاری ایران

عصر بازار- بر اساس فراخوان‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا نیمه اول اسفند امسال، پنج کشور میزبان هیات‌های تجاری ایرانی خواهند بود.

میزبانی پنج کشور از هیات‌ تجاری ایران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، بعد از اعزام هیات تجاری ایرانی در 13 بهمن ماه به داکا بنگلادش، سازمان توسعه تجارت با انتشار فراخوان‌هایی، از برنامه‌ریزی برای اعزام پنج هیات تجاری دیگر تا نیمه اول اسفند ماه خبر داد.

    بنا بر اعلام این سازمان، روسیه، اردن و آفریقای جنوبی در بهمن ماه و همچنین امارات متحده عربی نیز دوم تا ششم اسفند و همچنین ترکیه دوازدهم تا شانزدهم اسفند سال جاری میزبان هیات های تجاری و بازاریابان ایرانی خواهند بود.

    این هیات‌های تجاری در راستای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فعالان اقتصادی کشور در حوزه‌های معدن و محصولات معدنی، صنایع نساجی و پوشاک، صنایع شیمیایی و پتروشیمی (نفت، قیر، وازلین، سولفات کروم)، تجهیزات برقی، پسته و صنایع تبدیلی کشاورزی، خودرو و همچنین بخش خدمات فنی و مهندسی شامل حمل و نقل و انرژی و... ، بازدید از مراکز صنعتی، ملاقات و رایزنی با فعالان اقتتصادی و صاحبان صنایع کشور های هدف و همچنین ملاقات و مذاکره با مقامات دولتی آنها اعزام خواهند شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها