عصر خودرو

در راستای تحقق عدالت اجتماعی

دوره آموزشی سهام ترجیحی ویژه کارگران گرگان برگزار شد

عصر بازار- به مناسبت ایام‎الله دهه فجر و در راستای تحقق عدالت اجتماعی دوره آموزشی سهام ترجیحی ویژه کارگران شهرستان گرگان برگزار شد.

دوره آموزشی سهام ترجیحی ویژه کارگران گرگان برگزار شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، به مناسبت دهه فجر و در راستای تقویت عدالت اجتماعی و اجرای سیاست های کلی اصل 44 ظهر امروز اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان مبادرت به برگزاری دوره آموزشی سهام ترجیحی ویژه کارگران کرد.

    مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان در خصوص برگزاری دوره آموزشی سهام تدریجی گفت: این دوره با هدف ارتقاء گسترش فرهنگ سهامداری بین جامعه کارگری برگزار شده است.

    موسی بی‎باک با اشاره به اینکه برگزاری دوره‎های آموزشی فرهنگ سهام باعث ارتقاء سطح نگرش جامعه کارگری می‎شود این اقدام را موثر و ضروری خواند و افزود: ترویج فرهنگ سهامداری منجر به بهبود فضای کسب و کار می‎شود.

    وی پیشگیری از زیان ناشی از فروش پیش از موعد سهام را از اهداف این دوره برشمرد و گفت: تلاش داریم جامعه هدف ما با فرهنگ سهام تدریجی بیش از پیش آشنا شوند.

    این دوره آموزشی با حضور جمعی از کارگران و مستمری بگیران بیمه بیکاری در سالن اجتماعات ساختمان شماره دو اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان واقع در سایت اداری استانداری برگزار شد.

    کارگران و مستمری بگیران بیمه بیکاری با اصول سرمایه‎گذاری، تعاریف مختلف سهام، شرایط و ضوابط دریافت سهام ترجیحی آشنا شدند.

    دوره آموزشی سهام ترجیحی با هدف آشنایی جامعه کارگری در خصوص کیفیت و چگونگی دریافت سهام ترجیحی ویژه کارگران برگزار شد.

    در این دوره آموزشی بیش از 50 نفر از کارگران واحدهای تابعه شهرستان گرگان شرکت کردند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها