عصر خودرو

مدیرعامل هواپیمایی آتا خبر داد:

خرید سه فروند هواپیمای بوئینگ از سوی هواپیمایی آتا

عصر بازار- مدیر عامل هواپیمایی آتا از خرید سه فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ از سوی این ایرلاین خبر داد.

خرید سه فروند هواپیمای بوئینگ از سوی هواپیمایی آتا
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، اجلاس هوانوردی ایران 2016 با همکاری مشترک مرکز هوانوردی آسیا پاسفیک (کاپا) و شرکت فرودگاه‌های کشور و سازمان هواپیمایی کشوری در هتل پارسیان آزادی برگزار شد.

    دقیق کیا مدیر عامل شرکت هواپیمایی آتا با توجه به اهمیت همایش هوانوردی ایران2016 جهت شرکت در کمیته‌های تخصصی شش گانه، پنلهای کاربردی و مذاکره با شرکتهای بین المللی به همراه مشاوران بازرگانی و فنی خود در اجلاس کاپا حاضرگردید.

    وی طی مذاکرات اولیه با مدیران و نمایندگان شرکتهای بین المللی حاضر در کاپا زمینه همکاریهای آتی در حوزه های فنی، عملیاتی و بازرگانی را بررسی نمود. این مذاکرات که با رویکرد توسعه ناوگان و ارتقائ کیفیت خدمات با توجه به ظرفیت های موجود برگزار شد بسترهای عقد قرارداد در زمینه های مورد نظر هواپیمایی آتا با شرکتهای مطرح بین المللی را فراهم نمود.

    شرکتهای بین المللی که با درک درست از فرصتهای ایجاد شده از بازار ایران در این اجلاس حاضر شده بودند با ارائه پیشنهاد در زمینه های مختلف فروش، لیزینگ، بیمه، تعمیرات و همچنین نرم افزارهای کاربردی خواستار همکاری با شرکت هواپیمای آتا بودند.

    به گزارش روابط عمومی شرکت هواپیمایی آتا دقیق کیا در حاشیه این اجلاس ضمن مثبت ارزیابی نمودن نتایج و  برنامه های کاپا اعلام کرد شرکت هواپیمایی آتا آمادگی افزایش ناوگان به بیش از سی فروند هواپیما را دارد، وی با اشاره به توانمندی نیروهای متخصص و امکانات سخت افزاری موجود در آتا از عملیاتی شدن یک فروند هواپیمای بوئینگ 737 در ششمین سالگرد تاسیس آتا، همزمان با ایام دهه فجر ویک فروند دیگر تا پایان سال خبر داد. مدیرعامل هواپیمایی آتا بوئینگ 737 را یکی از کاربردی ترین هواپیماهای میان برد جهان دانست و اعلام کرد که این هواپیما حدود یک ماه قبل وارد کشور شده و در حال رنگ و درج لوگوی شرکت بر روی بدنه است.

    وی توضیحات بیشتر در مورد برنامه های میان مدت مجموعه تحت مدیریت خود را به زمان اجرای برنامه های شرکت موکول نمود.

    از جمله اقدامات شرکت هواپیمایی آتا در سال 94 میتوان به احداث آشیانه های تعمیراتی در فرودگاه بین اللملی تبریز با سرمایه گزاری دویست و شصت میلیارد ریالی در زمینی به مساحت بیش از دوازده هزار متر مربع، تاسیس کترینگ صنعتی تهران در زمینی به مساحت بیش از سه هزار متر مربع با دو سوله مجزا و ساختمان اداری، آغاز احداث ساختمان مرکزی هواپیمایی آتا درده طبقه واقع در خیابان ستاری تهران و همچنین خرید سه فروند هواپیمای بوئینگ 737 را برشمرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها