عصر خودرو

صدرنشین‌های تجارت ایران در هفته‌ای که گذشت

عصر بازار- در هفته‌ای که گذشت؛ «کنجاله و سایر آخال‌های جامد»، در صدر لیست واردات کالا و « متانول» در صدر لیست صادرات کالا از حیث ارزش (دلار)، قرار گرفته بودند.

صدرنشین‌های تجارت ایران در هفته‌ای که گذشت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سامانه برخط گمرک ایران، در روز چهارشنبه، هفتم بهمن ماه، لوبیای سویا از حیث ارزش (دلار)، در صدر لیست محصولات وارداتی به ایران قرار داشت همچنانکه در این روز معادل 13 میلیون و 981 هزار و 622 دلار از این کالا به ایران وارد شده است.

    در روز چهارشنبه کالای « متانول (الکل متیلیک)»، با ارزش 22 میلیون و 210 هزار و 820 دلار نیز در صدر لیست کالاهای صادراتی ایران قرار گرفته است.

    همچنین در روز پنجشنبه، هشتم بهمن ماه، از وسایل نقلیه موتوری معادل هفت میلیون و 281 هزار و 5 دلار کالا به ایران وارد شده است و از محصول متانول (الکل متیلیک)، معادل 18 میلیون و 9 هزار و 897 دلار کالا به ایران وارد شده است و به این ترتیب این محصولات در صدر لیست کالاهای وادراتی و صادراتی ایران از نظر ارزش (دلار)، قرار گرفته اند.

    در روز شنبه دهم بهمن ماه نیز به ارزش 17 میلیون و 309 هزار و 565 دلار محصول «ذرت دامی»، وارد کشور شده و این محصول در صدر لیست واردات کالا به ایران از حیث ارزش (دلار) قرار گرفته است. در این روز شش میلیون و 616 هزار و 115 دلار «پلی اتیلن گرید تزریقی»، کالا از ایران صادر شده است و در صدر لیست کالاهای صادراتی قرار گرفته است.

    همچنین روز یکشنبه یازدهم بهمن ماه، «کنجاله و سایر آخال‌های جامد»، در صدر لیست واردات کالا به ایران از حیث ازرش (دلار)، قرار گرفته‌ بودند. این این محصولات معادل 23 میلیون و 74 هزار و 500 دلار کالا به ایران وارد شده است. در این روز از محصول «اوره»، به ارزش هشت میلیون و 525 هزار و 496 دلار از کشور صادر شده است و این محصول در صدر لیست کالاهای صادراتی از کشور از حیث ارزش (دلار)، قرار گرفته است.

    در روز دوشنبه 12 بهمن ماه نیز «دستگاه‌های مکانیکی»، با ارزش 9 میلیون و 538 هزار و 689 دلار در صدر لیست واردات کالا از حیث ارزش (دلار)، قرار داشتند و دراین روز گازهای نفتی مایع شده با ارزش 15 میلیون و 140 هزار و 460 دلار در صدر لیست کالاهای صادراتی ایران قرار گرفته‌اند.

    همچنین در روز سه شنبه، 13 بهمن ماه، «واحدهای حافظه به جز دیسک‌خوان حافظه»، با ارزش 9 میلیون و 9 هزار و 747 دلار در صدر لیست واردات کالا از نظر ارزش (دلار)، به کشور قرار گرفته بودند و همچنین در این روز، کالای « بوتا 13 دی ین و ایزوپرن»، با ارزش 15 میلیون و 678 هزار و 538 دلار در صدر لیست کالاهای صادراتی کشور قرار گرفته‌اند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها