عصر خودرو

رئیس مجمع نمایندگان کرمان خبر داد

کمک ۱۰۰ میلیارد تومانی به معادن

عصر بازار- رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: با پیگیری‌های انجام شده در راستای کاهش مشکلات کارگران معدن تا اواخر هفته آینده مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان به معادن کمک می‌شود.

کمک ۱۰۰ میلیارد تومانی به معادن
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، محمدمهدی زاهدی اظهار داشت: با توجه به عدم پرداخت حقوق کارگران معادن در شهرستان‌های کرمان و راور امروز با سرعینی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تماسی صورت گرفت.

    زاهدی خاطرنشان کرد: از وی درخواست شد، پیرو جلسه‌ای که چند روز قبل برگزار شد، اعطای 100 میلیارد تومان به صورت کمک و حتی به صورت وام برای معادن کشور که بخشی از آن به معادن ذوب آهن کرمان تعلق می‌گیرد، تمهیداتی فراهم شود.

    وی گفت: این کار موجب می‌شود، نقدینگی معادن افزایش پیدا کند تا بتوانیم ضمن پرداخت حقوق و مزایای کارگران عقب افتاده در آستانه سال نو کارگران بتوانند نسبت به تولید بیشتر اقدام کنند.

    زاهدی افزود: پس از این صحبت تلفنی معاون وزیر با وزیر صنعت و معدن نشستی را داشتند و پس از آن دوباره ارتباط برقرار کردیم و همچنان پیگیر این موضوع هستیم.

    رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان تصریح کرد: سرعینی معاون وزیر صنعت و معدن در جواب گفتند در نشستی که با وزیر داشتیم، ایشان موافقت کردند، 100 میلیارد تومان وام به زودی اخذ شود و به صورت مستقیم بین معادن کشور توزیع کنند و در آستانه سال نو بخشی از مشکلات معان کشور کاسته شود.

    وی عنوان کرد: امیدواریم این کار تا اواخر هفته آینده تحقق پیدا کند تا کارگران عزیز ما در نهادهای زغال‌سنگ بیش از این دچار مشقت نشوند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها