عصر خودرو

حجم معاملات بیش از ۳ برابر شد

گزارش آسوشیتدپرس از رکوردشکنی یک‌ساله بورس تهران

عصر بازار- خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی از رکوردشکنی‌ بورس تهران نوشت: بر اساس اظهارات سخنگوی بورس تهران، بازار سهام ایران بعد از اجرایی شدن توافق هسته‌ای ایران و قدرت‌های دنیا در ماه گذشته، به بالاترین سطح یک سال اخیر خود رسیده است.

گزارش آسوشیتدپرس از رکوردشکنی یک‌ساله بورس تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصادنیوز، آسوشیتد پرس به نقل از حمید روح‌بخش اعلام کرد: از زمان اجرایی‌ شدن برجام حجم معاملات روزانه از 40 میلیون دلار به 133 میلیون دلار رسیده است.

    روح‌بخش در گفتگو با AP اعلام کرد: «از زمان اجرایی‌شدن توافق هسته‌ای در ماه گذشته، شاخص بورس رشدی 15 درصدی را تجربه کرده‌است. حجم کل معاملات هنوز قابل‌توجه نیست، ولی این یک نشانه خوب خواهد بود که در حال حاضر سرمایه‌گذاران خارجی در مورد بازار ما نسبت به گذشته اشتیاق بیشتری از خود نشان دهند.»

    طاهره ملایی کارگزار بورس تهران نیز اعلام کرد: «پس از توافق هسته‌ای همه افراد اندکی شک و تردید داشتند، ولی حالا ما به قطعیت می‌توانیم اعلام کنیم که اعتماد در حال بازگشت به بازار است.»

    به نوشته آسوشیتدپرس، انتظار می‌رود پس از لغو تحریم‌ها، با دسترسی بیشتر به دارایی‌های جهانی و فروش بیشتر نفت خام،‌ ایران به یک منبع درآمدی فوق‌العاده دسترسی پیدا کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها