عصر خودرو

مدیر فناوری زیمنس:

تحویل تجهیزات زیمنس به ایران هیچ محدودیت قانونی ندارد

عصر بازار- نماینده شرکت زیمنس اعلام کرد که با اجرایی شدن توافق هسته‌ای و پایان تحریم‌ها، محدودیت قانونی برای تحویل تجهیزات نفتی به ایران وجود ندارد.

تحویل تجهیزات زیمنس به ایران هیچ محدودیت قانونی ندارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، زیگفرید روسورم، مدیر فناوری زیمنس اعلام کرد که با اجرایی شدن توافق هسته‌ای و پایان تحریم‌ها، این شرکت آلمانی می‌تواند تجهیزات مسدود شده را به طرف ایرانی تحویل دهد.

    روسورم گفت: با اجرای توافق، تحریم‌ها برچیده شده‌اند و ما می‌توانیم تجهیزات مسدود شده را متناسب با نیاز به آنها در پروژه‌ها، تحویل دهیم؛ دیگر هیچ محدودیت قانونی وجود ندارد.

    این مدیر آلمانی با اشاره به عزم دولت ایران برای شتاب بخشی به توسعه زیرساختها، اعلام کرد که شرکتهای آلمانی خود را برای همراهی در این تلاش آماده کرده اند.

    وی با اشاره به گفتگوهای خود با مدیران صنعت نفت ایران، به پایگاه خبری وزارت نفت گفت: شرکت ما درباره راه آهن، رفت و آمد سریع، سازکارهای انرژی و توزیع انرژی در صنعت نفت و گاز و بنا بر این، فرصتهایی بسیار در موضوعهایی متنوع برای ما وجود دارد که از همکنون کار روی آنها را آغاز کرده ایم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها