عصر خودرو

کشف قیمت در نماد "اخزا۵"

۳۶۳ میلیون ورقه بهادار در فرابورس داد و ستد شد

عصر بازار- در جریان معاملات روز چهارشنبه در فرابورس ایران، ۳۶۳ میلیون ورقه بهادار به ارزش ۲ هزار و ۴۰۴ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

۳۶۳ میلیون ورقه بهادار در فرابورس داد و ستد شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، معاملات 14 بهمن‌ماه 1394 بازار فرابورس با خرید و فروش 363 میلیون و 360 هزار ورقه بهادار در 36 هزار و 928 نوبت به ارزش 2 هزار و 404 میلیارد و 980 میلیون ریال به اتمام رسید.
    آیفکس امروز در دقایق اولیه 8 واحد بالا رفت اما مجدداً افت کرد و در نهایت با رشد 5 واحدی نسبت به روز قبل در رقم 792.14 واحد بسته شد. بیشترین تاثیر در این وضعیت را هلدینگ خاورمیانه داشت.
    بانک دی با داد و ستد 35 میلیون و 980 هزار سهم بیشترین حجم معاملات روزانه را داشت و پالایش نفت تهران با معاملاتی به ارزش 67 میلیارد ریال  بیشترین ارزش معاملات را به نام خود ثبت کرد.
    این گزارش حاکیست، سهام پتروشیمی امیرکبیر در کنار روان فن آور و پالایش نفت شیراز، بیشترین افزایش قیمت را داشتند و در سوی دیگر بازار، سهام شرکت‌های تدبیرگران فارس و خوزستان، مهندسی تاسیسات راه آهن و اعتلا البرز با بیشترین افت قیمت روبرو شد.
    در جریان معاملات روز چهارشنبه، قیمت هر برگه اوراق تسهیلات مسکن در تمامی نمادها به جز 5 نماد کاهش یافت و در محدوده 827 تا 889 هزار ریال مورد معامله قرار گرفت.
    امروز پس از کشف قیمت 833 هزار ریالی اسناد خزانه اسلامی در نماد "اخزا5"، بیشترین حجم معاملات در بازار اوراق با درآمد ثابت در این نماد رخ داد و در نهایت با قیمت 832 هزار و 966 ریال بسته شد.
    همچنین خرید و فروش اسناد خزانه اسلامی در نماد "اخزا1" با قیمت 975 هزار و 538 ریال، نماد "اخزا3"، 852 هزار و 917 ریال و "اخزا4" 844 هزار و 990 ریال به پایان رسید.
    طبق این گزارش، پربیننده‌ترین نمادهای امروز فرابورس شامل نماد شرکت‌های پالایش نفت تهران، بانک دی، سرمایه‌گذاری سبحان بود.
    علاوه بر این در بازار ابزاهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات ETF به صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان شمال غرب با خرید و فروش 2 میلیون سهم اختصاص یافت.
    گفتنی است، با توجه به فروش تمامی حق تقدم استفاده نشده شرکت کی بی سی، نماد معاملاتی مذکور متوقف شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها