عصر خودرو

باید برای خرید گوشت چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

عصر بازار- مدیرعامل اتحادیه گوشت گوسفندی درباره نکاتی که بایستی حین خرید گوشت توسط مشتری و فروشندگان در این ایام رعایت شود، توضیحاتی ارائه داد.

باید برای خرید گوشت چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، علی اصغر ملکی اظهار کرد: ذبح گوشت زیر نظر دامپزشک صورت می گیرد و بعد  از آن گوشت 24 ساعت در پیش سرد قرار گرفته و اگر بار میکروبی داشته باشد از بین می رود و بعد از آن به مغازه ها منتقل می شود.

    وی با بیان اینکه خوشبختانه ویروس کرونا بین انسان و دام مشترک نیست افزود: البته ما به اعضای اتحادیه گوشت گوسفندی توصیه های لازم را کرده ایم. به فروشندگان گوشت توصیه کرده ایم که بهداشت فردی را رعایت کرده و تا حد امکان حین انجام کار از ماسک و دستکش استفاده کنند. همچنین از مردم نیز درخواست می کنیم که داخل مغازه ازدحام نکنند و اگر به صورت حضوری برای خرید گوشت مراجعه کردند حتما خارج از مغازه بایستند تا سفارششان آماده شود.

    مدیرعامل اتحادیه گوشت گوسفندی اضافه کرد: همچنین از مغازه داران نیز درخواست کردیم که اگر امکان خرید غیرحضوری وجود دارد، این اقدام را انجام دهند؛ یعنی مردم به قصاب گوشت مورد نظر خود را سفارش دهند و قصاب نیز گوشت را برایشان بفرستد.

    به گفته وی مشتریان تا جایی که امکان دارد نباید وجه نقد بپردازند و برای پرداخت هزینه اقلام خریداری شده حتما از کارت بانکی استفاده کنند.

    مراکز عرضه و تولید گوشت تا 29 اسفند فعال است

    ملکی با بیان به اینکه توقف صادرات گوشت گوسفند باعث شد که گوشت گوسفند در کشور باقی بماند، اظهار کرد: در یکی دو روز گذشته که مردم نگران قرنطینه بودند، تقاضا برای گوشت گوسفندی بالا رفت، ولی همانطور که مسئولان هم اعلام کردند قرنطینه اتفاق نخواهد افتاد و مشاغل مربوط به ارزاق اولیه مردم تعطیل نخواهد شد. به همین دلیل مراکز عرضه و تولید گوشت تا 29 اسفندماه فعالیت دارند و هیچ مشکلی در زمینه تامین گوشت در بازار وجود ندارد.

    برچسب ها