عصر خودرو

مدیر نظارت بازار و بازرسی فرابورس ایران خبر داد

مشارکت فعال معامله‌گران شهرستانی در معاملات اسناد خزانه اسلامی

عصر بازار- مدیر نظارت بازار و بازرسی فرابورس ایران با اشاره به مشارکت فعال معامله‌گران شهرستانی در معاملات اسناد خزانه اسلامی بیان داشت: علاوه بر افزایش دادوستد از طریق بستر آنلاین، گستردگی ایستگاه‌های معاملاتی فرابورس ایران در سراسر کشور منجر به سهولت معاملات اسناد خزانه اسلامی و افزایش استقبال شده است.

مشارکت فعال معامله‌گران شهرستانی در معاملات اسناد خزانه اسلامی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس یران، افسانه اروجی با اشاره به استقبال فعالان بازار سرمایه از عرضه اولیه مراحل جدید اسناد خزانه در فرابورس ایران اظهار داشت: در این مدت، علاوه بر معامله‌گران آنلاین‌ و معامله‌گرانی که در تهران مشغول داد و ستد اسناد خزانه اسلامی بودند، 19 شهرستان در فرایند معاملات مشارکت کرده‌اند.

    مدیر نظارت بازار و بازرسی فرابورس ایران با تاکید بر مشارکت خوب معامله‌گران شهرستانی در عرضه اولیه مرحله چهارم اسناد خزانه اسلامی افزود: در روز سه‌شنبه شاهد حضور خریداران 3 شهرستان تبریز، یزد و رشت برای خرید در نماد "اخزا4" بودیم.
    وی با اشاره به فعالیت بیش از یک هزار ایستگاه معاملاتی فعال فرابورس در سراسر کشور برای خرید و فروش اسناد خزانه اسلامی تصریح کرد: تمامی سرمایه‌گذارانی که مایل به خرید و فروش اسناد خزانه اسلامی هستند می‌توانند به هریک از ایستگاه‌های معاملاتی مستقر در شهرهای مختلف مراجعه کنند.
    اروجی، مجموع ارزش معاملات 3 نماد اسناد خزانه اسلامی در فرابورس را از ابتدا تاکنون بیش از 4 هزار و 261 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: معامله‌گران آنلاین نیز در روز گذشته یک هزار و 700 میلیارد ریال از خرید اسناد خزانه اسلامی را به خود اختصاص دادند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها