عصر خودرو

بیگی ئیلانلو مطرح کرد:

اتصال بانک‌های کشور به سوئیفت باعث ارتقای عملکرد شرکت های بورسی می شود

عصر بازار- نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با پیش بینی ادامه بهبود وضعیت بورس در ماه های آینده گفت: برای درمان قطعی بورس باید بخش تولید رونق یابد.

اتصال بانک‌های کشور به سوئیفت باعث ارتقای عملکرد شرکت های بورسی می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از خانه ملت، روح‌ الله ‌بیگی ئیلانلو درخصوص وضعیت بورس گفت: بازار سرمایه پس از لغو تحریم های ظالمانه و ایجاد فضا برای ایجاد گشایش های اقتصادی با ورود سرمایه گذاران روبرو شده که این در بهبود وضعیت شاخص بورس موثر است. 

    نماینده مردم تکاب، میاندوآب و شاهین ‌دژ درمجلس شورای اسلامی،ادامه داد:باید پذیرفت بخشی از رشد شاخص بورس در روزهای گذشته ناشی از فضای روانی مثبت در پساتحریم بوده است.

    درمان قطعی بورس رونق تولید است/اتصال بانک‌های کشور به سوئیفت در ارتقای عملکرد شرکت های بورسی موثر است

    ‌بیگی ئیلانلو افزود: زمانی بازار بورس با رشد واقعی روبرو خواهد داشت که شرکت های تولیدی بورسی بتوانند در زمینه تولید موفق باشند.

    وی ادامه داد: با اتصال همه بانک‌های کشور به سوئیفت(جامعه ارتباطات مالی بین بانکی جهانی)، انجام تبادلات ارزی تسهیل می شود که انجام این مهم در ارتقای عملکرد شرکت های بورسی موثر است.

    نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،یادآور شد: با توجه به رفع تحریم ها و هدف دولت در تقویت بورس پیش بینی می شود بهبود وضعیت بورس تداوم یابد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها