عصر خودرو

مدیرعامل شرکت مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه عنوان کرد:

اولویت اول بودجه ۹۵، تامین منابع مالی برای پروژه های عمرانی

عصر بازار- هرچند هنوز اختلاف نظرهای متفاوتی در مورد تصویب شدن بودجه سال آینده از سوی بهارستانی ها در ماه های باقی مانده از سال وجود دارد، اما فعالان بازار سرمایه معتقدند که اگر متولیان تمایل دارند تا بازار روند صعودی به خود بگیرد؛ دولت باید اتکا خود در نظام بودجه ریزی را به تسویه بدهی ها اختصاص دهد و فضای مناسبی را برای فعالیت گسترده بانک ها در جهت ارائه تسهیلات به پیمانکاران در پروژه های عمرانی و زیر بنایی کشور فراهم کند.

اولویت اول بودجه ۹۵، تامین منابع مالی برای پروژه های عمرانی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، مهدی طحانی، مدیرعامل شرکت مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه درباره بودجه 95 و تاثیر آن بر بازار سرمایه گفت: اهمیت بودجه سال آینده از همان ابتدا برای فعالان بازار سرمایه پررنگ بوده است .

    وی  افزود: اکنون بودجه 95 به عنوان برش یک ساله از برنامه ششم توسعه، می تواند نمایانگر رشد و توسعه بازار باشد و بر این اساس است که این روزها بازار سرمایه دوران پر هیجانی را سپری می کند.

    طحانی تصریح کرد: برخی فعالان بازار سرمایه با ارایه پیشنهادات خود به تصمیم گیران و تصمیم سازان بازار سرمایه تلاش دارند تا آنها را برای تدوین برنامه جامعی با نگاه خاص برای رشد فراگیر بازار سرمایه در بودجه یاری دهند.

    مدیرعامل شرکت مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه با بیان این مطلب که شرایط فعلی اقتصاد کشور این روزها به گونه ای است که مشکلات و مسائل ناشی از آن همچون منابع مالی مورد نیاز، هر روز دولت و بازار را با چالش جدیدی مواجه می کند، گفت: به نظر می رسد دولت باید در نظام بودجه ریزی خود اتکای خود را به تسویه بدهی های خود بگذارد تا از این طریق فضای مناسبی را برای فعالیت گسترده بانک ها در جهت ارائه تسهیلات به پیمانکاران در امر پروژه های عمرانی و زیر بنایی کشور مشارکت ایجاد کند.

    وی یادآور شد؛ باید در همین راستا سعی شود رویکرد مناسب جهت تامین مالی اقتصاد کشور در برنامه ششم توسعه و بودجه 95 در چارچوب کلی اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شود تا بازار سرمایه هم بتواند از این منظر رونق را در فعالیت های خود شاهد باشد.

    طحانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دولت اولویت اول را برای پروژه هایی گذاشته که با پیشرفت بالای 60 درصد مواجه هستند، بنابراین در صورت خروج از رکود و تامین منابع مالی برای پروژه ها در بودجه 95، به طور حتم راه توسعه و پیشرفت را طی خواهیم کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها