عصر خودرو

کلاه‌برداری با ترفند راه‌اندازی پویش مردمی ضدکرونایی

عصر بازار- رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان زنجان در روزهای کرونایی در خصوص شیوه‌های جدید کلاه‌برداری با ترفند جمع‌آوری کمک‌های مردمی با عنوان پویش‌های مردمی ضدکرونایی هشدار داد.

کلاه‌برداری با ترفند راه‌اندازی پویش مردمی ضدکرونایی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، سرهنگ محمدعلی آدینه‌لو اظهار کرد: بر حسب دستور دادستانی، حساب‌های افراد خاطی که با عنوان پویش‌های مردمی اقدام به ایجاد این پویش دروغین، برای خالی کردن جیب هم‌استانی‌ها می‌کنند، مسدود خواهد شد.

    وی با اشاره به اینکه با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال شاهد راه‌اندازی پویش‌های دروغین، کانال و گروه‌هایی در فضای سایبری هستیم که به شهروندان پیشنهاداتی از قبیل دریافت کمک‌های مردمی و خیرخواهانه جهت مقابله با ویروس کرونا را پیشنهاد می‌دهد، تصریح کرد: این افراد خاطی در حالی که مجوزهای لازم برای این منظور را ندارند نسبت به ایجاد پویش‌های مردمی دروغین اقدام می‌کنند.

    رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه مرجع جمع‌آوری کمک‌های مردمی هلال‌احمر، کمیته امداد و سازمان‌های مشابه است، تاکید کرد: در صورت لزوم شماره حساب‌ها جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی در این خصوص از طریق رسانه‌های جمعی، استانی، ملی و خبرگزاری‌ها اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است که مردم با هوشیاری لازم از پرداخت وجه به شماره حساب‌های این کلاه‌برداران خودداری کنند.

    برچسب ها