عصر خودرو

نسبت به دوره مشابه در سال گذشته؛

سود هر سهم "کفپارس" به نیم رسید

عصر بازار- شرکت فرآورده‌های نسوز پارس در دوره ۱۲ منتهی به ۳۰ دی آذر ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۵ هزار و ۱۱ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۱۱ هزار و ۴۱۸ ریال اعلام شده بود، از کاهش ۵۶ درصدی برخوردار است.

سود هر سهم "کفپارس" به نیم رسید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت فرآورده‌های نسوز پارس با سرمایه 100 میلیارد ریال، صورت‌های مالی 12 ماهه دوره مالی منتهی به 30 آذر 1398 را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

    شرکت فرآورده‌های نسوز پارس در دوره یاد شده، مبلغ 501 میلیارد 100 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 5 هزار و 11 ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از کاهش 56 درصدی برخوردار است.

    این شرکت بورسی، سود انباشته پایان سال را با کاهش 51 درصدی نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، یک هزار و 214 میلیارد و 48 میلیون ریال اعلام کرده است.

    "کفپارس" در دوره 12 ماهه سال مالی منتهی به آذر 97، به صورت حسابرسی شده، مبلغ یک هزار و 141 میلیارد و 768 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ 11 هزار و 418 ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

    برچسب ها