عصر خودرو

مرحله چهارم اسناد خزانه اسلامی کشف قیمت شد

معامله یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون ورقه بهادار در فرابورس

عصر بازار- در روز جاری ضمن کشف قیمت مرحله چهارم اسناد خزانه اسلامی، یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون ورقه بهادار در بازارهای فرابورس مورد معامله قرار گرفت.

معامله یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون ورقه بهادار در فرابورس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از  فرابورس ایران، معاملات 13 بهمن فرابورس با خرید و فروش یک میلیارد و 570 میلیون ورقه بهادار در 40 هزار نوبت به ارزش 3 هزار و 17 میلیارد و 350 میلیون ریال به اتمام رسید.

    در آغاز معاملات امروز آیفکس حدود20 واحد بالا رفت اما پس از آن رو به کاهش گذاشت و به رشد 8.5 واحدی بسنده کرد و نمایشگر عدد 787.11 شد.

    معامله‌گران فرابورسی بیشترین حجم و ارزش معاملات خود در بازار سهام را به داد و ستد 151 میلیون سهم بانک دی به ارزش 240 میلیارد ریال اختصاص دادند و نماد شرکت‌های پالایش نفت تهران، بانک دی و سرمایه‌گذاری سبحان پربیننده‌ترین نمادهای امروز بودند.

    بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به سهام پالایش نفت شیراز، روان فن آور و گروه فن آوا بود و در سوی دیگر بازار هم پتروشیمی مارون، کوثر مرکزی و شمال شرق شاهرود با بیشترین افت قیمت روبرو شدند.

    همچنین، امروز با عرضه اولیه مرحله چهارم اسناد خزانه اسلامی در نماد "اخزا4"، معادل 842 هزار و 600 ریال قیمت خورد و بیشترین حجم و ارزش معاملات اوراق با درآمد ثابت را به خود اختصاص داد.

    خرید و فروش در نماد "اخزا2" با قیمت 975 هزار و 228 ریال به پایان رسید و ارزش معاملات در نماد "اخزا3" 129 میلیارد ریال شد.

    طبق این گزارش، در روز جاری اوراق تسهیلات مسکن در تمامی نمادها با کاهش قیمت مواجه و در بازه 800 تا 880 هزار ریال دست به دست شد.بیشترین افزایش قیمت هم در نماد تسه 9405 به میزان 1.1 درصد رخ داد.

    صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان نیز با معامله 2 میلیون و 860 هزار سهم به ارزش 35 میلیارد ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات ETF را از آن خود کرد.

    در روز جاری، 67 میلیون و 120 هزار اوراق بهادار به ارزش 216 میلیارد و 490 میلیون ریال در بازار اول داد و ستد شد و بیشترین حجم معاملات این بازار در نماد سرمایه‌گذاری مسکن تهران اجام شد.

    در عین حال در بازار دوم شاهد معامله 367 میلیون اوراق بهادار با رقم یک هزار و 551 میلیارد ریال بودیم و بیشترین حجم و ارزش معاملات بازار سهام در آن رقم خورد.

    گفتنی است، در پایان معاملات امروز، نماد معاملاتی اوراق مشارکت شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به منظور پرداخت سود علی الحساب سه ماهه اوراق در تاریخ 16بهمن، متوقف شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها