عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

کسب ۲۱۸۵ میلیارد ریال سود خالص "وتوسم" طی ۹ ماه

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۴ مبلغ دو هزار و ۱۸۵ میلیارد و ۳۹۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۷۲۸ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

کسب ۲۱۸۵ میلیارد ریال سود خالص "وتوسم" طی ۹ ماه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی صورت های مالی سه ماهه سوم سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش ، "وتوسم" در دوره 9 ماهه یاد شده مبلغ دو هزار و 252 میلیارد و 325 میلیون ریال درآمد حاصل از سرمایه گذاری و فروش سرمایه گذاری داشت که با کسر هزینه های عمومی،اداری کسر شد و سود عملیاتی دوره به مبلغ دو هزار و 207 میلیارد و 863 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره نیز هزینه های مالی و هزینه های متفرقه کسر شد و سود خالص دوره به مبلغ دو هزار و 185 میلیارد و 399 میلیون ریال بدست آمد و بر این اساس مبلغ 728 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال افزوده شد و در نهایت مبلغ سه هزار و 671 میلیارد و 721 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها