عصر خودرو

رکورد مشتریان عرضه اولیه مجازی در بورس تهران شکست

عصر بازار- امروز چهارشنبه تعداد۹۱۰ میلیون سهم معادل ۱۳ درصد از سهام شرکت تامین سرمایه بانک ملت با نماد «تملت» به روش ثبت سفارش در بورس تهران عرضه اولیه و کشف قیمت شد.

رکورد مشتریان عرضه اولیه مجازی در بورس تهران شکست
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، امروز چهارشنبه 14 اسفند 98  طی مراسمی که به صورت آنلاین در فضای مجازی و آپارات رسمی بورس تهران پخش شد، تعداد 700 میلیون سهم جهت عرضه به عموم مردم و 210 میلیون سهم جهت عرضه به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز شنبه مورخ 17 / 12 /   1398 معادل 13 درصد از سهام شرکت تامین سرمایه بانک ملت با نماد "تملت" به قیمت هر سهم 3400 ریال در بورس تهران کشف قیمت و معامله شد.

    همچنین با عرضه اولیه این شرکت در بورس تهران تعداد شرکت های فعال در بورس به 333 شرکت رسید و به ارزش بازار 23800 میلیارد ریال افزوده شد.

    شرکت تامین سرمایه بانک ملت با نماد "تملت" با ثبت بیش از 1 میلیون و 680 هزار کد معاملاتی رکورد تخصیص عرضه اولیه را به خود اختصاص داد و حداکثر تعداد 421 سهم به هر کد معاملاتی اختصاص یافت.

    با توجه به توصیه‌های اکید بهداشتی در شرایط کنونی مبنی بر اهمیت پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و در راستای حفظ بهداشت و تندرستی همگانی و صیانت از سلامت شهروندان و اصحاب رسانه، مراسم عرضه اولیه سهام شرکت تامین سرمایه بانک ملت ، با عنایت به زیرساخت الکترونیکی بازارسرمایه به صورت مجازی برگزار و پخش شد.

    صندوق های سرمایه گذاری می توانند در روز شنبه مورخ 17 / 12 /   1398  براساس زمان بندی که متعاقبا اعلام خواهد شد، نسبت به ورود سفارش خرید سهمیه در نظر گرفته شده برای هر صندوق طبق اطلاعیه شماره  72348 ر 181 مورخ شنبه مورخ  11 / 12 /   1398  در نماد "تملت4" اقدام کنند.

    ورود سفارش‌های خرید صندوق های سرمایه‌گذاری فقط از طریق یک کارگزاری امکان پذیر است.

    برچسب ها