عصر خودرو

«زماهان» یکساله ۴۴۰ریال سود ساخت

عصر بازار- شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان در سال مالی منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۸ توانسته برای هرسهم ۴۴۰ریال سود تقسیم کند.

«زماهان» یکساله ۴۴۰ریال سود ساخت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان در یکسال مالی خود توانسته سود خالص خود را 535 درصد افزایش دهد و به رقم 175 میلیارد ریال دست یابد.

    این شرکت سود عملیاتی خود را با افزایش 550 درصدی به 196 میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را با افزایش 426 درصدی به 186 میلیارد ریال رسانده است.

    «زماهان» در این دوره  سود هرسهم را با رشد 538 درصدی از مبلغ 69 ریالی سال مالس منتهی به 30 آذر 197 به مبلع 440 ریال رسانده است.

    این شرکت در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که در سال مالی آتی مقدار 42میلیون و 125هزار و 938 قطعه جوجه یک روزه تولید می‌کند که از این مقدار 3میلیون و 619هزار و 820 قطعه برای تولید 5هزار تن گوشت مرغ مشارکتی در زنجیره تولید استفاده خواهد شد و طی نامه شفاف‌سازی با مبنی بر فروش تخم مرغ نطفه دار به جای جوجه در فصل زمستان به دلایل مشروح در نامه فوق با توجه به تعداد فروش واقعی در دی و بهمن و برآورد فروش در اسفند ماه خواهد بود.

    همچنین پیش بینی فروش سه ماه ابتدای سال مالی برابر 12میلیون و 300 هزار تخم مرغ و معادل 9میلیون و 800هزار جوجه یک روزه گوشتی خواهد بود که لازم به توضیح است طبق برنامه قبلی اعلام شده فروش تخم مرغ به جای جوجه فقط در فصل زمستان به دلایل ذکر شده انجام خواهد گرفت و برای تداوم آن برنامه ای در دست نیست. برای 9 ماه آتی بهار تا آذر برنامه برای فروش جوجه یک روزه گوشتی است.

    برچسب ها