عصر خودرو

بررسی مشکلات تبادلات تجاری با کشورهای همسایه در پی شیوع ویروس کرونا

عصر بازار- جلسه فوق‌العاده ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در راستای تسهیل در ترددهای مرزی و مراودات تجاری با همسایگان برگزار شد.

بررسی مشکلات تبادلات تجاری با کشورهای همسایه در پی شیوع ویروس کرونا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، حمید زادبوم با بیان این خبر گفت: به منظور بررسی مشکلات تبادلات تجاری با کشورهای همسایه، جلسه فوق‌العاده ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی به ریاست غلامرضا انصاری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه روز دوشنبه برگزار شد.

    وی ادامه داد: در این جلسه که نمایندگان وزارتخانه‌‎ها و دستگاه‌های اجرایی کشور و بخش خصوصی حضور داشتند، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای مقابله با کرونا، آخرین اقدامات به عمل آمده در جهت رفع نگرانی طرف‌های تجارت خارجی کشورمان مورد بررسی قرار گرفت.

    رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران ادامه داد: در این نشست فوق‌العاده تصمیماتی در راستای تسهیل در ترددهای مرزی و مراودات تجاری با همسایگان در پی شیوع کرونا اتخاذ شد.

    وی افزود: در این جلسه همچنین پیرامون تسهیل در ترددهای مرزی و مراودات تجاری با کشورهای همسایه تصمیماتی اتخاذ شد.

    زادبوم افزود: به منظور بررسی مشکلات تبادلات تجاری با کشورهای همسایه در پی شیوع ویروس کرونا همچنین جلساتی در سازمان توسعه تجارت ایران و جلساتی در حضور معاون اقتصادی ریاست جمهوری برگزار شد.

    برچسب ها