عصر خودرو

رئیس سازمان تعزیرات استان تهران:

به زودی اسامی محتکران ماسک اعلام می‌شود

عصر بازار- رئیس سازمان تعزیرات استان تهران گفت: به محض قطعی شدن آراء و حکم صادره محتکران ماسک، اسامی را اعلام می‌کنیم.

به زودی اسامی محتکران ماسک اعلام می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، محمدعلی اسفنانی رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران در برنامه صبح و گفت‌وگو اظهار کرد: تمامی گزارش‌ها حاکی از این است که کالا‌های مورد نیاز مردم برای عید و حتی برای عید موجود است و مردم می‌توانند کالای مورد نیاز خود را به موقع و با قیمت مناسب تهیه کنند.

    وی با اشاره به آثار روانی برخی اتفاق‌های جامعه بر بازار افزود: در برخی مواقع شاهد نوسان‌هایی در حوزه قیمت کالا‌ها هستیم به ویژه در روز‌های اخیر که قیمت گوشت قرمز بدون دلیل افزایش پیدا کرد البته برخی توجیه‌ها مانند عدم خرید آلایش گوسفندی را مطرح کردند که از نظر بنده قابل قبول نیست.

    رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران از تشکیل پرونده‌هایی در این باره خبرداد و گفت: صرف اینکه ما ورود کنیم و حتی سنگین‌ترین مجازات را هم برای آن‌ها در نظربگیریم کافی نیست بلکه راه چاره افزایش عرضه به دنبال افزایش تقاضاست.

    این مقام مسئول یادآور شد: لیموترش که به وفور در بازار وجود داشت و توجهی چندانی هم به آن نمی‌شد، اما الان در بازار نایاب شده و با قیمت 40 هزار تومان فروخته می‌شود یا زنجبیل کالایی نیست که مردم بخواهند برای خرید آن هجوم ببرند، اما این موضوع‌ها حاکی از سوء استفاده برخی از این فضاست.

    اسفنانی معتقد است که این فضای روانی با افزایش عرضه کاملاً قابل کنترل است و قیمت‌ها نیز کاهش پیدا می‌کند.

    رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران با اعلام اینکه حداکثر قیمت شقه گوشت گوسفندی بین 100 تا 105 هزار تومان است، گفت: دام زنده و گوسفند آماده کشتار در شهرستان‌های استان تهران موجود است و اگر این کشتار‌ها هم به بازار عرضه شود احتمالا قیمت گوشت گوسفندی تا 70 هزار تومان هم کاهش پیدا کند.

    این مقام مسئول درباره علت افزایش قیمت حبوبات گفت: سازمان تعزیرات متولی قیمت گذاری و بیان دلیل آن نیست، اما معتقدم که دلیلی برای افزایش قیمت این بخش وجود ندارد و اتحادیه‌های مربوطه باید بر این حوزه نظارت کنند.

    اسفنانی از کشف 5 میلیون ماسک احتکار شده و تحویل به مراجع پزشکی خبرداد و افزود: از زمان تشکیل پرونده تا تحویل ماسک‌ها ممکن است چند روز طول بکشد، اما حتما در اختیار وزارت بهداشت قرار داده خواهد شد.

    برچسب ها