عصر خودرو

مدیرعامل تامین سرمایه امین تاکید کرد:

عرضه شستا در بورس به‌زودی

تامین سرمایه امین بورسی خواهد شد

عصر بازار- مدیرعامل جدید تامین سرمایه امین به تشریح برنامه‌های آتی این شرکت پرداخت و از عرضه شستا به عنوان مهمترین برنامه خود خبر داد.

عرضه شستا در بورس به‌زودی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، سلمان خادم‌المله ، عرضه شستا در بورس، تامین سرمایه امین و شرکت‌های تابعه سهامداران را از مهمترین اولویت‌های این شرکت دانست و گفت: بر رعایت قوانین و مقررات نهادهای بالادستی به خصوص قوانین سازمان بورس و اوراق بهادار و رعایت اصول حاکمیت شرکتی تاکید داریم.

    مدیرعامل شرکت تامین سرمایه امین از افزایش سرمایه این شرکت هم خبر داد و با اینکه افزایش سرمایه از  500 میلیارد به 800 میلیارد تومان در دستور کار است، افزود: کمک به تامین مالی سهامداران عمده و سایر مجموعه‌ها به عنوان مشتری از جمله اقدامات آتی خواهد بود.
    عضو هیات مدیره کانون نهاد های سرمایه گذاری ایران در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت استفاده از ابزارها و نهادهای نوین مالی در راستای توسعه عمق و تنوع بازار  اشاره و تصریح کرد: مولدسازی دارایی‌های سهامداران و افزایش خالص دارایی‌های تحت مدیریت از مهمترین برنامه‌هایی است که در اولویت قرار داده‌ایم.
    افزایش سهم بازار تامین سرمایه امین میان شرکت‌های تامین سرمایه دیگر موضوعی بود که خادم‌المله به آن پرداخت و تحقق این مهم را با گرد آمدن استعدادهای بازار سرمایه در این شرکت مهیا دانست و گفت: با توجه به نقش تامین سرمایه امین به عنوان یکی از اصلی‌ترین نقش‌آفرینان عرصه بانکداری سرمایه‌گذاری در تلاش برای هرچه بهتر ارائه طیف وسیعی از خدمات مالی به مشتریاناش و بالا بردن حاشیه سود شرکت و نسبت‌های سودآوری هستیم.
    سلمان خادم ‌المه که  دکتری مدیریت مالی دارد به تازگی از سوی هیات مدیره به عنوان مدیر عامل شرکت تامین سرمایه امین منصوب شده است پیش از این به عنوان معاون سرمایه گذاری و عضو هیات مدیره صبا تامین مشغول به فعالیت بود  وی فعالیت در سازمان بورس و اوراق بهادار، گروه مالی سپهر صادرات و هیات مدیره کارگزاری بانک مسکن،  در کارنامه 15 ساله کاری  خود دارد

    برچسب ها