عصر خودرو

نوبخت افزایش حقوق پرسنل حوزه سلامت در مبارزه با کرونا را صادر کرد

عصر بازار- رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در اجرای دستور رییس جمهوری برای جبران خدمات کادر درمانی، پرستاران و پرسنل حوزه سلامت مبارزه با کرونا، دستورالعمل افزایش حقوق کادر درمانی را صادر کرد.

نوبخت افزایش حقوق پرسنل حوزه سلامت در مبارزه با کرونا را صادر کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، محمد باقر نوبخت روز شنبه در نامه‌ای خطاب به معاون مالی و خزانه دار کل کشور تاکید کرد: این دستورالعمل در اجرای قانون بودجه سال 1398 کل کشور و پیرو نامه شماره 694088 مورخ 1398/11/29، افزایش تخصیص هزینه عمومی دستگاه اجرایی با رعایت و مقررات اقدام شود.

    سازمان برنامه و بودجه کشور در این بخشنامه تصریح کرد: خزانه داری کل کشور نسبت به افزایش اعتبار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی - اجرای پزشک خانواده  به مبلغ 200 میلیارد تومان برای جبران خدمات کادر درمانی، پرستاران و پرسنل حوزه سلامت در مبارزه با کرونا اقدام کند.

    پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی و مجموعه دست اندرکاران پزشکی کشور این روزها در مواجهه و مبارزه با ویروس کرونا زحمات بسیار با ارزشی از خود نشان داده اند و درخط مقدم مبارزه با بحران کرونا در حال انجام وظیفه هستند.

    حضرت آیت الله خامنه ای صبح  پنج شنبه در پیامی با تشکر صمیمانه از وزارت بهداشت و همکاران وزیر، پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی و مجموعه دست اندرکاران پزشکی کشور در مواجهه و مبارزه با ویروس کرونا، خاطرنشان کردند: این زحمات بسیار با ارزش، جایگاه جامعه پزشکی و پرستاری را در جامعه بالا می‌برد که برده است و اجر و ثواب الهی را به دنبال خواهد داشت.

    به گزارش ایرنا،  تعداد مبتلایان قطعی به کرونا">ویروس کرونا در کشور تاکنون 593 نفر هستند که 123 نفر ترخیص شده و بهبود یافته و 43 نفر فوت کرده‌اند.

    برچسب ها