عصر خودرو

در سکوت خبری در هتل هما تهران برگزار شد

جلسه مدیرعامل هما با مدیر عامل ایرباس و ATR ایتالیا در تهران پشت درهای بسته

عصر بازار- ساعاتی پیش مدیرعامل ایران‌ایر با مدیران عامل ایرباس و کمپانی ایتالیایی ATR بدون حضور اصحاب رسانه در تهران دیدار کرد.

جلسه مدیرعامل هما با مدیر عامل ایرباس و ATR ایتالیا در تهران پشت درهای بسته
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، در حالی امروز قرارداد خرید هواپیما بین ایران‌ایر و شرکت سازنده هواپیمای ATR ایتالیا منعقد شد که رسانه‌ها در مراسم انعقاد این قرارداد در تهران حضوری نداشتند و فقط خبری به نقل از مدیرعامل هما از سوی روابط عمومی ایران‌ایر در این باره منتشر شد.

    این در حالی است که بعدازظهر امروز و امشب نیز مدیرعامل ایران‌ایر ضیافت شام و جلساتی جداگانه با مدیران عامل ایرباس و شرکت هواپیمایی ATR ایتالیا در هتل هما داشته است که این جلسه نیز در سکوت خبری و بدون حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

    ایران ایر در حالی رسانه‌ها را در جریان این نشست قرار نداده است، که شرکت ایتالیایی ATR اطلاعات بیشتری از این قرارداد در اختیار مردم قرار داده است.

    ظاهراً ایران‌ایر تصمیمی ندارد درباره جزئیات بیشتر از قرارداد خرید 118 فروند ایرباس از شرکت ایرباس و 20 فروند هواپیمای ATR از کمپانی ATR ایتالیا منتشر کند و قرار نیست اصحاب رسانه و البته مردم در جریان ریز جزئیات این قراردادها باشند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها