عصر خودرو

دومین توزیع بسته‌های پیشگیری از کرونا در قم آغاز شد

عصر بازار- دومین مرحله توزیع بسته‌های بهداشتی پیشگیری از انتقال ویروس کرونا؛ شامل ۱۰۰ هزار بسته، از عصر امروز به همت سپاه امام علی‌ابن‌ابیطالب(ع) در قم آغاز شد.

دومین توزیع بسته‌های پیشگیری از کرونا در قم آغاز شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، بر اساس این گزارش، توزیع این بسته‌ها در مناطق مشخص شده محدوده نواحی سه گانه بسیج قم و تعدادی از حوزه‌های مقاومت بسیج انجام می‌شود.

    بسته‌های مزبور شامل چهار عدد ماسک، محلول ضدعفونی‌کننده و بروشور اطلاع‌رسانی است که از سوی دانشگاه علوم پزشکی قم تهیه شده است و به کمک پایوران نواحی مقاومت بسیج امام حسین(ع)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) توزیع می‌شود.

    مسجد بقیه‌الله(عج) محله شهر قائم در محدوده ناحیه امام حسین(ع)، مسجد پیامبر اعظم(ص) در قلعه کامکار از محدوده ناحیه بسیج امام رضا(ع) و حسینیه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در پردیسان، جنب بیمارستان مادر، مکان‌های ثابتی هستند که توزیع بسته‌های بهداشتی در آنان صورت می‌گیرد، ضمن آنکه سبزپوشان سپاه، این بسته‌ها را در منازل نیز تحویل می‌دهند.

    روز گذشته نخستین مرحله توزیع بسته‌های بهداشتی پیشگیری از کرونا شامل 46 هزار بسته، به صورت خانه به خانه در مناطق محدوده نواحی بسیج امام رضا(ع) و امام حسین(ع) شهر قم انجام شد.

    شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های 36620023، 36620999، 36706030 و 36704368 (با پیش‌شماره 025) تماس بگیرند.

    «بیماری کرونا» ازنظر ابتلا و میزان و شدت تلفات، خطرناک‌تر از آنفولانزا نیست؛ بنابراین مردم جای برای ترس و وحشت مردم نیست و شهروندان تنها باید مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این خصوص توصیه‌شده، بیش‌ازپیش مورد تاکید کارشناسان است.

    برچسب ها