عصر خودرو

وزیر صمت:

ذخایر کالایی کشور بیش از سال‌های گذشته است

عصر بازار- وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه ستاد مقابله با کرونا که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اعلام کرد: ذخایر کالایی کشور بیش از سال‌های گذشته است و تمهیدات لازم برای تنظیم بازار از ماه‌ها قبل وجود داشت.

ذخایر کالایی کشور بیش از سال‌های گذشته است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایلنا، رضا رحمانی افزود: طبق آمار موجود هم تولیدات کالایی کشور در ماه‌های اخیر افزایشی بوده و هم اینکه در واردات اقلام اساسی مورد نیاز نیز اقدامات لازم و به موقع انجام گرفته است.

    وی تاکید کرد: از نظر وفور کالا و تامین بهنگام مایحتاج ضروری مردم، هیچ نگرانی وجود ندارد.

    رحمانی اضافه کرد: ورود کرونا ویروس به کشور، تقاضای برخی اقلام را به صورت آنی افزایش داد که انتظار داریم مردم نیز ضمن همراهی، رعایت همدیگر را نیز داشته باشند تا از این شرایط نیز عبور کنیم.

    وی تصریح کرد: خوشبختانه تمهیدات انجام شده در تامین اقلام اساسی مربوط به قبل از شیوع کرونا بوده و با توجه به اینکه ما آماده ورود به تقاضای پایان سال و ماه مبارک رمضان بودیم، مقدمات کار و تامین حداکثری نیاز بازار از ماه های قبل آغاز شده است.

    وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: البته این تقاضا کمی جلوتر کشیده شده و امروز همه انبارهای ما پر بوده و هیچگونه نگرانی بابت تامین اقلام مورد نیاز نداریم.

    رحمانی تاکید کرد: دولت و وزارت صمت تدابیر لازم را با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و سایر بخش ها انجام داده تا کلیه نیاز های مردم تامین شود.

    وی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری و همدلی بیشتر دستگاه ها و آحاد مردم، این مرحله را نیز با سربلندی پشت سر بگذاریم.

    برچسب ها