عصر خودرو

"بفجر" بهمن ماه به بورس می‌آید

عصر بازار- شرکت پتروشیمی فجر امیدوار است با ورود به بورس سود قابل توجهی را به سهام‌داران اختصاص دهد و مورد استقبال سرمایه گذاران قرار گیرد.

"بفجر" بهمن ماه به بورس می‌آید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، امروز جلسه معارفه شرکت پتروشیمی فجر با حضور مدیران و اصحاب رسانه در هتل اسپیناس برگزار شد. در آیین معارفه این سهم اعضای هیات مدیره شرکت پتروشیمی فجر، نمایندگان شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سازمان بورس و اوراق بهادار تهران و نماینده کارگزاری ملت در راستای عرضه 10 درصدی این شرکت در بازار بورس و اوراق بهادار تهران به ارائه برنامه های آتی پرداختند. همچنین مسئولان پتروشیمی فجر با اشاره ای به اقدامات پیشین، به معرفی این شرکت به منظور جذب سرمایه گذاران جدید پرداختند.
    این در حالی است که حضور در بازار انرژی کشور های منطقه به منظور افزایش سود، پایداری تولید و رضایت ذی نفعان در افق سال 1397 از برنامه های این شرکت است.
    در سویی دیگر، کاظمی مدیرمالی شرکت پتروشیمی فجر با اشاره به گزارش های مالی شرکت در 9 ماهه منتهی به 30 آذرماه 94 ابراز داشت: سرمایه این شرکت 2500 میلیارد تومان، سود آنباشته شرکت 5 هزار و 274 میلیارد ریال است.
    وی تصریح کرد: این شرکت سود هر سهم را 2601 ریال در نظر گرفته است که تا کنون 70 درصد از این رقم را پوشش داده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها