عصر خودرو

شکست کرونا در بازار بورس مازندران

عصر بازار- در حالی این روزها بازارهای مازندران به دلیل شیوع ویروس کرونا با سردی همراه است، اما طی هفته جاری بازار سهام در بورس منطقه‌ای استان گرم بوده و برای دومین هفته رشد ۱۰ درصدی را در ارزش سهام معامله شده ثبت کرد.

شکست کرونا در بازار بورس مازندران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، طی هفته جاری فعالان بازار سرمایه در استان مازندران یک هزار و 20 میلیارد و 656 میلیون ریال سهام در بورس معامله کردند که نسبت به هفته گذشته  رشد 10 درصدی داشت.

    سهامداران مازندرانی این هفته رغبت بیشتری به فروش سهام داشتند و 521 میلیارد ریال سهم فروختند و 499 میلیارد ریال سهم خریداری کردند.

    سهام شرکت های سرمایه گذاری غدیر ، بانک تجارت ، معادن بافق، سرمایه گذاری توسعه صنعت و تجارت و شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو بیشترین ارزش معاملاتی را به خود اختصاص دادند و در صدر جدول معاملات هفته قرار گرفتند.

    شاخص قیمت سهام نیز این هفته با رشد چشمگیر 45 هزار و 639 واحدی نسبت به هفته قبل خود از مرز نیم میلیون واحد گذشت و در پله 524 هزار و 394واحد متوقف شد.

    استان مازندران دارای بیش از 100 هزار فعال در بازار بورس است که در حدود 38 کارگزاری استان به خرید و فروش سهام می پردازند.

    برچسب ها