عصر خودرو

نظر مدیرعامل مپنا از روش جدید پرداخت بدهی وزارت نیرو

علی آبادی: اوراق خزانه اسلامی بهتر از پول نگرفتن است

عصر بازار- مدیرعامل شرکت مپنا در خصوص اینکه آیا مپنا حاضر است به جای بخشی از طلب خود از وزارت نیرو اوراق خزانه اسلامی دریافت کند، گفت: به هر حال بهتر از این است که شما پولتان را ندهند، در حالی که سودی به پولتان تعلق نمی گیرد.

علی آبادی: اوراق خزانه اسلامی بهتر از پول نگرفتن است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، عباس علی آبادی اظهار داشت: ارزش اوراقی که بابت تسویه بخشی از مطالبات مپنا از وزارت نیرو قرار است به مپنا داده شود در مجموع حدود 3 هزار میلیارد تومان است که این رقم در مکاتباتی که انجام شده، از سوی دولت تعیین شده است.

    مدیرعامل شرکت مپنا در پاسخ به اینکه آیا مپنا حاضر است به جای بخشی از طلب خود از وزارت نیرو اوراق خزانه اسلامی دریافت کند، گفت: ما حاضریم بابت بخشی از مطالبات خود اوراق خزانه اسلامی دریافت کنیم، به هر حال بهتر از این است که شما پولتان را ندهند، در حالی که سودی به پولتان تعلق نمی گیرد.

    بر اساس این گزارش، طبق اعلام وزیر نیرو، تاکنون از این 3 هزار میلیارد تومان، 900 میلیارد تومان اوراق خزانه اسلامی به شرکت مپنا پرداخت شده تا به عنوان تسویه بخشی از مطالبات نقدی این شرکت از وزارت نیرو باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها