عصر خودرو

سودآوری «ساینا» افزایشی شد

عصر بازار- شرکت صنایع بهداشتی ساینا در صورت های مالی یکساله خود از افزایش ۲۰۸درصدی سودآوری خود خبر داد و اعلام کرد سود هرسهم این شرکت از ۸۵۰ریالی سال مالی گذشته، امسال به ۲هزار و ۶۱۵ریال رسیده است.

سودآوری «ساینا» افزایشی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت صنایع بهداشتی ساینا در سال مالی منتهی به 30آذر1398، سود عملیاتی را با افزایش 155درصدی مبلغ 345میلیارد ریال و سود خالص را با افزایش 208درصدی مبلغ 261میلیارد ریال اعلام کرده است.

    همچنین سود انباشته پایان دوره این شرکت با رشد 248درصدی به 322میلیارد ریال رسید و توانست به ازای هرسهم 2هزار و 615ریال سود بسازد.

    «ساینا» در یک سال گذشته توانسته 31هزار و 445تن از محصولات خود را به ارزش یک هزارو 636میلیارد ریالی برساند در حالی که در سال مالی گذشته میزان فروش خود را 29هزار و872تن و به ارزش 936میلیارد ریال  اعلام کرده بود.

    در برآوردی که این شرکت از تغییرات عوامل بهای تمام شده داشته اعلام کرد افزایش احتمالی نرخ مواد اولیه و دستمزد مستقیم و سربار وجود دارد که  20درصد رشد عوامل مورد انتظار است.

    این شرکت همچنین در تشریح برنامه های خود در جهت تکمیل طرح های توسعه اعلام کرد  در نظر دارد در سال مالی آتی اقدام به معرفی برندهای جدید با محصولات فعلی و محصولات جدید از جمله صابون مایع و شامپو کند.  زیرساخت های طرح های فوق نیز در سال مالی جاری فراهم شده است. علاوه بر این محصولات جدید و متنوع با برندهای جدید و ارتقا کیفیت بهتر و متناسب نیاز بازار مصرف از برنامه های مهم «ساینا» است.

    برچسب ها