عصر خودرو

در پایان معاملات امروز

رکورد ۶ ماهه فرابورس شکست

عصر بازار- معاملات فرابورس ایران امروز با رشد ۲۰.۹ واحدی شاخص کل به پایان رسید.

رکورد ۶ ماهه فرابورس شکست
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، در جریان معاملات روز دوشنبه، 12 بهمن ماه شاخص کل با افزایش 2.76 درصدی، آیفکس را پس از 6 ماه در ارتفاع 778 واحدی نشاند. آخرین باری که شاخص فرابورس این رقم را تجربه کرده بود، مربوط به تاریخ 11 مردادماه سال جاری و به میزان 778.34 واحد می‌شد.

    در روز جاری به دنبال دادوستد 445 میلیون اوراق بهادار در 53 هزار و 573 دفعه، ارزش معاملات فرابورس ایران نیز به رقم یک هزار و 889 میلیارد ریال افزایش یافت.

    نماد معاملاتی شرکت‌های پتروشیمی مارون، پالایش نفت تهران و گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان امروز بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

    نماد شرکت مهندسی صنعتی روان فن آور نیز امروز در حالی با بیشترین میزان رشد قیمت پایانی روبه‌رو شد که نماد شرکت فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال بالاترین افت قیمتی را تجربه کرد.

    در همین حال بررسی معاملات خرد سهام در بازارهای اول، دوم و پایه حاکی از آن است، نماد شرکت سرمایه‌گذاری سبحان بیشترین حجم و ارزش معاملات را به میزان 77 میلیون و 900 هزار  سهم به ارزش 132 میلیارد ریال تجربه کرده است.

    در میان اوراق با درآمد ثابت نیز، نماد اسناد خزانه اسلامی در نماد "اخزا3" که امروز عرضه اولیه آن بود، با معامله بیش از 443 هزار ورقه بهادار به ارزش 379 میلیارد ریال، بیشترین میزان حجم و ارزش معاملات را در این گروه به ثبت رساند.

    از سوی دیگر اوراق تسهیلات مسکن امروز با نوسان قیمت در سررسیدهای مختلف روبه‌رو شد و در بازه قیمتی 820 تا 876 هزار ریال مورد دادوستد قرار گرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها