عصر خودرو

طی بهمن ماه؛

ارزش بازار "وپخش" افزایشی بود

عصر بازار- ارزش بازار شرکت هلدینگ داروپخش در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۸، با افزایش ۱۱ هزار و ۲۷۰ میلیارد و ۷۹۴ میلیون ریال به ۸۸ هزار و ۵۰۷ میلیارد و ۴۷۳ میلیون ریال رسید.

ارزش بازار "وپخش" افزایشی بود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت هلدینگ داروپخش با سرمایه 840 میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به 30 بهمن 98 را حسابرسی نشده منتشر کرد.

    شرکت هلدینگ داروپخش با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به 30 بهمن سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام یک هزار و 685 میلیارد و 480 میلیون ریال و ارزش بازار معادل 77 هزار و 236 میلیارد و 679 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت تغییری نکرد. درحالی که ارزش بازار شرکت هلدینگ داروپخش با افزایش 11 هزار و 270 میلیارد و 794 میلیون ریال معادل 88 هزار و 507 میلیارد و 473 میلیون ریال محاسبه شد.

    "ویخش" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل 2 میلیارد و 362 میلیون ریال به همان مبلغ واگذار کرد و از این بابت سودی کسب نکرد .

    شرکت هلدینگ داروپخش طی دوره یک ماهه منتهی به بهمن ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 2 میلیارد و 362 میلیون ریال خریداری کرد.

    برچسب ها