عصر خودرو

مدیرعامل بورس انرژی:

الکل طبی در بورس انرژی پذیرش شد

عصر بازار- حسینی از پذیرش الکل طبی در بورس انرژی برای مصارف تولیدات دارویی و پزشکی خبر داد.

الکل طبی در بورس انرژی پذیرش شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی حسینی مدیر عامل بورس انرژی ایران از پذیرش الکل طبی اتانول 96 درجه در این بازار خبر داد و گفت: این کالا متعلق به شرکت خمیرمایه و الکل رازی وابسته به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی است که با پذیرش آن در بورس انرژی ایران، موافقت شده است.

    وی افزود: این شرکت با ظرفیت تولید 33 میلیون لیتر اتانول طبی 96 %و یک میلیون و 750 هزار لیتر اتانول صنعتی و 250 هزار لیتر روغن اتانول جمعا از قابلیت تولید 35 میلیون لیتر اتانول در سال را دارد.

    به گفته مدیر عامل بورس انرژی اتانول تولیدی این شرکت با نام تجاری "ناب اتانول" با دریافت مهر استاندارد ملی ایران از کیفیت بسیار ممتازی برخوردار است و امکان مصرف در صنایع مختلف از جمله داروسازی، رنگ سازی، موادشیمیایی، شوینده، صنایع نظامی و ... را داراست و در داخل و خارج از کشور دارای مشتریان متعدد است.

    حسینی افزود: با توجه به تعهد عرضه کننده این کالا در بورس انرژی ایران، طی سال 50 درصد از ظرفیت تولیدی سالیانه آن معادل با 9 هزار تن در رینگ‌های داخلی و بین الملل قابل عرضه است.

    وی تصریح کرد: اتانول تولیدی این شرکت در حال حاضر به صورت فله و حمل با تانکر‌های مخصوص و یا بشکه‌های 220 لیتر عرضه می‌شود و قابلیت بسته بندی در انواع مختلف تحت سفارش میسر است.

    برچسب ها