عصر خودرو

طی معاملات روز گذشته رقم خورد؛

بی اعتنایی سکه به دلار

عصر بازار- باوجود افزایش بهای دلار در بازار آزاد طی معاملات روز گذشته، قیمت سکه در بازار نقدی و آتی بورس کالای با افت اندکی روبه رو شد که کارشناسان دلیل اصلی آن را تحرکات نا مشخص اونس جهانی عنوان کردند.

بی اعتنایی سکه به دلار
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، در شرایطی که بهای دلار روند صعودی را طی معاملات دیروز تجربه کرد، اما بازار آتی سکه دو هزار تومان افت قیمت را در این روز به ثبت رساند؛ به طوری که طی مبادلات روز گذشته سکه در سررسید اسفند ماه با قیمت 952 هزار تومان معامله شد و کاهش 0.22درصدی را تجربه کرد. این در حالی است که سررسید اردیبهشت ماه سال آینده در محدوده 958 هزار تومان معامله شد که 0.18 درصد افت قیمت داشت. سکه تحویل تیر 95 نیز با قیمت 969 هزار تومانی کاهش 0.19 درصدی را در این روز تجربه کرد. همچنین سکه‌ تحویل شهریور با 981 هزار تومان معامله شد و افت 0.13 درصد افزایش را در این روز به ثبت رساند.

    شایان ذکر است، حجم معاملات آتی سکه در معاملات روز گذشته بورس کالا نیز به 7 هزار و 825 قرارداد و به ارزش بیش از 765 میلیارد ریال رسید.

    در بازار نقدی نیز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان مبادلات دیروز با بهای 947 هزار تومان معامله شد که نسبت به روز شنبه یک هزار تومان افزایش یافته است.

    بر اساس این گزارش هر قطعه نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب 475، 256 و 172 هزار تومان معامله شده است.

    قیمت سکه گرمی یک هزار تومان بالا رفته اما نرخ نیم سکه و ربع سکه هر کدام یک هزار تومان پایین آمده است. در همین حال در بازار ارز هر دلار آمریکا 3633 تومان عرضه شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها