عصر خودرو

بانک صادرات ایران در عرصه بانکداری شرکتی نیز درخشید

عصر بازار- ​در اجلاس مشترک توسعه کیفیت، ساختمان، حمل‌و‌نقل، راه و شهرسازی که با حضور مدیران ارشد سازمان‌ها و نهادهای خصوصی و دولتی برگزار شد، جایزه بین‌المللی مرغوبیت خدمات در بانکداری شرکتی (QS-corporate Banking) از سوی اتحادیه اروپا به بانک صادرات ایران اعطاء گردید.

بانک صادرات ایران در عرصه بانکداری شرکتی نیز درخشید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در این اجلاس که در بهمن‌ماه سال‌جاری و در آستانه جشن‌های سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران برپا شده بود، جایزه بین‌المللی مرغوبیت خدمات در بانکداری شرکتی به دلیل رویکرد و سیاست های این بانک در عرصه بانکداری شرکتی پس از انجام بررسی و ارزیابی از سوی هیات داوران اجلاس به بانک متبوع اعطا و از اسماعیل لـله گانی مدیر عامل بانک مزبور تقدیر به عمل آمد.

    در بخشی از لوح سپاس اتاق تعاون ایران به مدیرعامل بانک صادرات ایران آمده است: «در جهان امروز، صنعت ساختمان بخش مهمی از زیربنای اقتصاد هر جامعه است که توفیق در آن زمینه‌ساز موفقیت در عرصه تولید و بازرگانی داخلی و خارجی می‌باشد. توسعه و تعالی صنعت ساختمان، در گرو تلاش خستگی‌ناپذیر و اراده مصمم تلاشگرانی است که همواره خدمت در این بخش را عبادت و مقدس می‌دانند. به پاس قدردانی و تجلیل از قابلیت‌ها و توان ممتاز جنابعالی و مجموعه تحت امر در کمال اکرام و احترام این لوح سپاس به شما تقدیم می‌گردد.»
    شایان ذکر است در این اجلاس نشان زرین نوآوری در خدمات بانکداری الکترونیکی، نشان ویژه مدیریت برتر روابط‌عمومی در توسعه دانش و اطلاع‌رسانی خدمات بانکی به روابط‌عمومی این بانک  اعطا شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها