عصر خودرو

قیمت برنج هندی در بازار ۶۵۰۰ تا ۸۱۰۰ تومان است

عصر بازار- رئیس اتاق اصناف تهران در مورد قیمت برنج هندی در بازار گفت: یک نوع برنج به ازای هرکیلوگرم شش هزار و ۵۰۰ تومان و نوع دیگر به ازای هرکیلوگرم هشت تا هشت هزار و ۱۰۰ تومان است.

قیمت برنج هندی در بازار ۶۵۰۰ تا ۸۱۰۰ تومان است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، قاسم نوده فراهانی با بیان این که برنج هندی وارداتی است و بر مبنای نرخ ارز قیمت گذاری می شود  افزود: کالاها  پس از ورود به کشور بوسیله سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان مورد ارزیابی و قیمت گذاری قرار می گیرند.

    وی ضمن اشاره به اینکه دو نوع برنج هندی در بازار وجود دارد، اظهارداشت: یک نوع برنج به ازای هرکیلوگرم شش هزار و 500 تومان و نوع دیگر به ازای هرکیلوگرم هشت تا هشت هزار و 100 تومان است.

    رئیس اتاق اصناف تهران گفت: ضرایب سود تمامی کالاها از جمله برنج وارداتی هر ساله در کمیسیون های تخصصی وزارت امور اقتصاد و دارایی کارشناسی، تعیین و ابلاغ می شود.

    وی افزود: برای مثال سود بنکدار یا خرده فروش برنج مشخص است که بر مبنای قیمت خریدچه درصدی سودباید با آن اضافه و به مصرف کننده عرضه کند.

    نوده فراهانی تصریح کرد: تمامی کالا ها در سطح عرضه و فروشگاه ها بایدقیمت داشته باشد.

    وی ادامه داد: اکثر کارخانجات روی کالا های خود قیمت درج می کنند و کالاهای که قیمت ندارند واحدهای صنفی طبق فصل هشتم قانون نظام صنفی موظفند روی این کالاها قیمت بگذارند.

    رئیس اتاق اصناف تهران یادآورشد: فروشندگان بر مبنای فاکتور خرید و سود مصوب باید قیمت مصرف کننده را تعیین کنند اگر غیر از این باشد مطابق قانون با آنان برخورد خواهد شد.

    برچسب ها