عصر خودرو

پوشش سود ۱۵۶۵ریالی برای هر سهم «غچین»

عصر بازار- شرکت مجتمع کشت و صنعت چین چین در صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه اعلام کرد به ازای هرسهم توانسته یک هزار و ۵۶۵ریال سود پوشش دهد.

پوشش سود ۱۵۶۵ریالی برای هر سهم «غچین»
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت مجتمع کشت و صنعت چین چین در دوره 6ماهه فعالیت خود به سود عملیاتی 256میلیارد ریالی و به سود خالص 281میلیارد ریالی دست یافته است.

    این شرکت سود انباشته 6ماهه را 416میلیارد ریال اعلام کرده است و به سود یک هزار و 565ریالی برای هرسهم رسیده است.

    «غچین» در این گزارش فروش 6ماهه خود را 14هزار و 314تن را به ارزش یک هزار و 273میلیارد ریال اعلام کرد که در این دوره به سود ناخالص را 142میلیارد و 393میلیون ریال دست یافته است.

    این شرکت در حال حاضر طرح بازسازی کارخانه را در دست توسعه دارد و در دوره 6ماهه این پروژه 27درصد پیشرفت داشته است. همچنین این شرکت طرح های دیگری در دست اقدام دارد که پیش بینی کرده است 31خرداد1400 از آنها بهره برداری می کند.

    «غچین» در تشریح برنامه های خود جهت تکمیل طرح های توسعه اعلام کرد که شرکت در تلاش برای تکمیل طرح های توسعه از محل افزایش سرمایه خواهد بود. علاوه بر این برآوردی که این شرکت از برنامه های تامین مالی و تغییرات هزینه های مالی خود داشته اعلام کرد که شرکت تمامی تسهیلات اخذ شده را تسویه کرده است و سعی بر تحصیل مبالغ مورد نیاز طرح های توسعه را از محل افزایش سرمایه دارد.

    برچسب ها