عصر خودرو

با همکاری فرابورس ایران؛

دوره یک‌ساله مطالعاتی یادگیری مالی ماشین برگزار می‌شود

عصر بازار- دوره کتاب‌خوانی «یادگیری مالی ماشین، پایه تا پیشرفته» توسط قطب علمی ریاضیات مالی دانشگاه علامه طباطبایی و گروه مهندسان مالی و بیم‌سنجی ایران با همکاری فرابورس از هفته نخست اسفندماه آغاز خواهد شد.

دوره یک‌ساله مطالعاتی یادگیری مالی ماشین برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، این دوره کتاب‌خوانی به منظور ایجاد فضایی برای مطالعه، هم‌اندیشی و تعمیق دانش درباره موضوعات مرتبط با یادگیری ماشین و با هدف به کارگیری آن در صنایع مالی در محل شرکت فرابورس ایران برگزار می‌شود و اساتید مجرب و شورای سیاست‌گذاری بر آن نظارت خواهند کرد.

    امیر هامونی مدیرعامل فرابورس ایران، هیربد آسا از دانشگاه لیورپول انگلستان، امیرتیمور پاینده از دانشگاه شهید بهشتی و عبدالساده نیسی از دانشگاه علامه طباطبایی اعضای شورای سیاستگذاری این دوره کتاب‌خوانی هستند.

    این دوره مطالعاتی حدود یک سال به طول خواهد انجامید و قرار است طی آن، سمینارهایی از مباحث منتخب برگرفته از دو کتاب مهم‌ و پایه‌ای که هم به رویکرد تئوری در آمار و هم به ساختار پیشرفته و کاربردی در صنعت توجه دارند، ارائه شود. این ارائه‌ها تحت نظارت اساتید دوره خواهند بود و منابع کاربردی در بازار سرمایه نیز به شرح و تفصیل معرفی خواهند شد و درس‌گفتارهایی از آنها ارائه می‌شود.

    در این میان اگرچه این دوره یک‌ساله رایگان خواهد بود، اما پیش از آغاز آن، مصاحبه‌ای تخصصی با داوطلبان انجام می‌شود که در صورت تائید نهایی اساتید می‌توانند به این دوره مطالعاتی راه پیدا کنند. شرط ورود دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری نیز ارائه توصیه‌نامه‌ای از استاد راهنمای آنان خواهد بود.

    علاقه‌مندان و داوطلبان به حضور در این رویداد کتاب‌خوانی تا جمعه دوم اسفندماه 1398 فرصت دارند از طریق وب‌سایت WWW.FINACT.IR در منوی رویدادها ثبت‌نام کنند و سپس رزومه خود را در بخش مقاله‌ها در قالب فایل PDF بارگزاری کنند.

    برچسب ها